انجام ۵۴۰ عملیات توسط آتش نشانی قزوین

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: در دو ماهه اول سال جاری تعداد ۵۴۰ عملیات توسط آتش نشانی قزوین انجام شده است.

قدیر موسی خانی رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین از انجام ۵۴۰ عملیات توسط آتش نشانی قزوین در دوماه اول سال جاری خبر داد وگفت: از مجموع ۵۴۰ عملیات انجام شده، ۳۶۲ عملیات مربوط به حوادث و ۱۷۸ عملیات مربوط به آتش سوزی است.

موسی خانی خاطرنشان کرد:همچنین از مهمترین حوادث رخ داده در این مدت می‌توان به ۱۳۳ مورد حادثه آسانسور و محبوس شدن و ۳۵ مورد تصادفات جاده ای، مورد آتش سوزی منزل مسکونی و ... اشاره کرد.

وی با تاکید بر اینکه با شروع فصل گرما و افزایش آتش سوزی باغات، مزارع و علفزار‌ها سازمان آتش نشانی قزوین از تمام ظرفیت و امکانات خود در جهت مبارزه با حریق علفزار‌ها استفاده خواهد کرد، بیان کرد:باغداران و اصنافی که در مجاورت مراتع و زمین‌های غیر محصور استقرار دارند، توصیه کرد تا برای جلوگیری از سرایت آتش سوزی‌های احتمالی و بروز خسارات مالی، علف‌ها را از بین ببرند و در مرز بین باغات و اطراف محل کسب خود آتشبر ایجاد کنند.

رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین از شهروندان خواست تا از پرتاب ته سیگار روشن و پسماند‌های شیشه‌ای در دامان طبیعت و علف‌های خشک خودداری کنند و در سفر‌های طبیعت گردی خود از خاموش کردن کامل چوب‌های نیمه سوخته آتش، کاملا مطمئن شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.