توقیف خودروی پاترول مسروقه در شمال تهران

فرمانده یگان امداد پایتخت از کشف یک دستگاه خودروی پاترول به همراه ۲ سارق حرفه‌ای در جریان تعقیب و گریز طولانی توسط ماموران این یگان خبر داد.

سردار سلمان آدینه وند فرمانده یگان امداد پایتخت اظهار کرد: روز گذشته در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی پایتخت، عوامل گشت انتظامی یگان امداد پلیس تهران در منطقه شمال شرق تهران در محدوده خیابان "سیری" در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودرو پاترول مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند. 

وی افزود: در تحقیقات ابتدایی مشخص شد خودروی مذکور سابقه سرقت و دستگیری راننده و سرنشینان خودرو دارد که همین موضوع کافی بود تا ماموران یگان امداد دستور ایست را صادر کنند.


این مقام ارشد انتظامی توضیح داد: راننده پاترول و سرنشین خودرو بدون توجه به فرمان‌های پلیسی به صورت خطرناکی متواری شدند و در این میان به چند خودرو عبوری نیز آسیب وارد کردند. 

فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت عنوان کرد: عوامل گشت انتظامی پلیس امداد در یک تعقیب و گریز چند کیلومتری با اصل غافل گیری و تمام علائم هشدار دهنده با ایجاد طرح مهار موفق شدند خودروی متهمان را متوقف و راننده و سرنشیم آن را زمینگیر کنند. 

این مقام ارشد پلیسی تصریح کرد:خودروی کشف شده به پارکینگ انتقال داده شده و قبض پارکینگ به همراه ۲ سارق برای سیر مراحل قانونی تحویل ماموران کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهران پارس شدند.

برچسب ها: سرقت ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۲۲:۰۱ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
دختر مثله شده رها شده در میدان آزادی که 25 سال داشت توی همین پاترول کشته شده است. همان که در پلاستیک گذاشته بودند. روی صندلی جلو کنار راننده نشسته بوده و از عقب اول گردنش رو از شاهرگ تا شاهرگ با تیزبر بریدن و بعد از پهلو تا پهلو شکمش رو دریدند. دختر یک آخ هم نگفته. یه نفر راننده بوده و این دختر کنارش و یک نفر از عقب پشت سر دختر شروع به بریدن کرده. جمعا سه نفر توی ماشین بودند. ولی رنگ ماشین تازه تغییر داده شده. دیدم.
آخرین اخبار