استاندار خوزستان:

تمام توان خود را به کار گرفته ایم تا سیاه‌نمایی دشمن را بی اثر کنیم

حسینی محراب گفت: تمام توان خود را با حضور نخبگان، اتاق فکر و خانواده‌های شهدا به کار گرفتیم تا سیاه نمایی دشمن و جنگ داخلی که دشمن می‌خواهد ایجاد کند را بی‌اثر کنیم.

علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان گفت: شهرستان دزفول شهدا و دلاور مردان بسیاری را در خود پرورانده به گونه‌ای که در هشت سال جنگ تحمیلی ۴٠ سردار و فرمانده، بیش از ٢ هزار و ۶٠٠ شهید، ده‌ها هزار بسیجی و جانبازان سرافرازی که فتح الفتوح‌های بسیاری را داشته اند برای دفاع از نام و کیان جمهوری اسلامی ایران به پا خواستند.

او می‌گوید: نسل جوان امروز به تعبیر رهبر معظم انقلاب، بهتر و قوی‌تر از گذشته به دنبال اهداف و پیاده سازی آرمان‌های امام (ره) هستند که این موجب افتخار ما است و با حضور این جوانان تمام قله‌های بزرگ دنیا را فتح خواهیم کرد.

حسینی محراب گفت: شیخ مرتضی انصاری و آیت الله قاضی باعث پرورش ایمان در بین جوانان شدند؛ جوانانی که با دست خالی با سلاح‌های کوچک با دشمن تا دندان مسلح ایستادند.

به گفته او در معرفی بزرگانی چون مخبر و معزی در دزفول کمی کوتاهی شده است؛ در دزفول شهدایی داشتیم که با امام زمان (عج) ارتباط داشتند و زمان شهادتشان را می‌دانستند.

استاندار خوزستان گفت: مردم دزفول در خط مقدم و پشت جبهه حماسه آفریدند، محاسبات دشمن با مقاومت مردم شکست خورد؛ در حالی که دشمن می‌خواست با حرکت از شمال و جنوب، استان خوزستان را دور بزنند، ولی با مقاومت مردم و فتح المبین همه محاسباتش بر هم زده شد.

این مقام مسئول گفت: این قدرت روحی بلند نشانه ایمان درونی مردم دزفول است که در چهره رزمندگان، شهدا و آزادگان خودش را نشان داد؛ امیدواریم با این قدرت روحی بتوانیم مراحل بعدی فتح خرمشهر را پشت سر بگذاریم.

حسینی محراب می گوید: اکنون در کارزار اقتصادی، معیشتی، ازدواج و اشتغال جوانان هستیم و امیدواریم بتوانیم همچون شهدا مانیز انجام وظیفه کنیم.

به گفته او تمام توان خود را با حضور نخبگان، اتاق فکر و خانواده‌های شهدا به کار گرفتیم تا سیاه نمایی دشمن و جنگ داخلی که دشمن می‌خواهد ایجاد کند را بی اثر کنیم.

استاندار خوزستان گفت: دشمن شبهه افکنی کرده و برخی از خودی‌ها این شبهه‌ها را نقل می‌کنند که امیدواریم دزفول نقش ادبیاتی و هدایتی خود را در این شرایط ایفا کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.