قلیچداراوغلو خود را پیروز انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کرد

کمال قلیچداراوغلو، نامزد اپوزیسیون ترکیه در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور، یک روز قبل از برگزاری دور دوم، خود را پیروز انتخابات دانست.

کمال قلیچداراوغلو، نامزد اپوزیسیون ترکیه، در صفحه توییتر خود اعلام کرد: علیرغم همه فشار‌ها و ممنوعیت‌ها، با خواست و اراده مردم به پیروزی دست خواهیم یافت.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، او تاکید کرد: اگر واقعا قصد دارید تا از این چاله تاریک خارج شویم، صرف نظر از دیدگاه و سبک زندگی، اگر کشورتان را دوست دارید، پای صندوق‌های رای بیایید. این آخرین راه است. 

با این وجود سینان اوغان، نامزد سوم از منظر شمار آرای کسب شده در دور نخست انتخابات روز دوشنبه حمایت خود از اردوغان را اعلام کرد. براساس برخی از شواهد به نظر می‌رسد با توجه به ریخته شدن آرای طرفداران اوغان به سبد رهبر حزب عدالت و توسعه، اردوغان راه دشواری برای پیروزی در دور دوم انتخابات نداشته باشد.

گفتنی است فردا یکشنبه، دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ترکیه بین کمال قیلیچداراوغلو و رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور فعلی برگزار خواهد شد.

در دور نخست انتخابات ریاست جمهوری ترکیه، رئیس هیات انتخابات این کشور اعلام کرد طبق نتایج حاصل از شمارش صد در صد آرا، رجب طیب اردوغان ۴۹.۵۱ درصد و کمال قلیچدار اوغلو ۴۴.۸۸ درصد از مجموع آرا را کسب کردند و بدین ترتیب سرنوشت رئیس جمهور بعدی ترکیه به دور دوم انتخابات کشیده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
من میگم رای میاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۸ ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
به این میگن دیوونه روانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۷ ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
دیدن تصویر چهره غربگار چنان نتفر در انسان بوجود میاد که انگار جانی و جنایت کار دیدی و تا چند روز استرس و چندش داری مثل لمس حیوان حرام گوشت یا خوک و سگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۴ ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
خدا شفاش بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۷ ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
اخه این قیافش به رئیس جمهور ها میخوره؟
آخرین اخبار