۱۰ بقعه شاخص استان همدان میزبان برپایی جشن میلاد امام رئوف

معاون امور فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری جشن میلاد امام رضا (ع) در ۱۰ بقعه شاخص استان خبر داد.

 حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی با اشاره به برگزاری مراسم جشن میلاد امام رضا (ع)، گفت: همزمان با برگزاری این برنامه، فضایی شاد و مفرح برای کودکان در امامزاده عبدالله برگزار و همچنین مشاوره‌های کودک و نوجوان ارائه می‌شود.

او از برپایی خیمه‌های معرفت در آستان ده بقعه شاخص استان خبر داد و افزود: در این خیمه‌ها علاوه بر برگزاری مشاوره‌های خانواده، کلاس‍‌های سبک زندگی اسلامی نیز برگزار می‌شود.

حسینی تأکید کرد: به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت، در دو بقعه شاخص استان، امامزاده عبدالله همدان و امامزاده محمد و علی نهاوند به صورت ویژه ویزیت رایگان بیماران انجام می‌گیرد.

او گفت: دو پزشک متخصص به صورت ویژه در این ایام ویزیت رایگان بیماران را انجام می‌دهند و در صورتی که توانایی لازم برای تهیه دارو نداشته باشند از محل هزینه‌های طرح قرار دوازدهم دارو‌های رایگان آن‌ها دریافت می‌شود.

معاون امور فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان افزود: ۱۰ مبلغ بومی در بقاع شاخص استان همدان در شب میلاد امام رضا (ع) در زمینه‌های بصیرت افزایی اهل بیت و امام رضا (ع) و همچنین مباحث روز جامعه به سخنرانی خواهند پرداخت.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.