تیم فوتسال دانشگاه آزاد شهرکرد قهرمان مسابقات دانشجویان چهارمحال و بختیاری شد

تیم فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد عنوان قهرمانی رقابت‌های دانشجویان دانشگاه‌های سراسر استان چهارمحال و بختیاری را به خود اختصاص داد.

رئیس هیات ورزش‌های دانشجویی چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقات فوتسال دانشجویان پسر مراکز عالی استان با عنوان یادواره شهدای دانشجو بین دانشگاه‌های آزاد اسلامی، علوم پزشکی، دولتی، پیام نور، علمی و کاربردی و فرهنگیان شهرکرد برگزار شد.

علی همتیان هدف از برگزاری این دوره از رقابت‌ها را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دانشجوی استان، ایجاد شور و نشاط بین دانشجویان دانشگاه‌های استان و انتخاب تیم برتر و معرفی به مسابقات کشوری عنوان کرد.

وی افزود: این دوره از مسابقات به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی و علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد و دانشجویان پسر دانشگاه‌های استان به مدت یک هفته با هم به رقابت پرداختند.


بیشتر بخوانید


همتیان گفت: پس از یک هفته رقابت، تیم فوتسال دانشگاه آزاد شهرکرد موفق شد مقام نخست را از آن خود کند و تیم‌های دانشگاه پیام نور و علوم پزشکی شهرکرد هم به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را بدست آوردند.

رئیس هیات ورزش‌های دانشجویی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: تیم منتخب به مسابقات کشوری که تیرماه امسال برگزار می‌شود، اعزام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.