۳۶ واحد متخلف طب سنتی در خراسان رضوی مهر و موم شد

مدیر طب ایرانی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۳۶ واحد متخلف در حوزه طب ایرانی و سنتی در مناطق تحت پوشش این دانشگاه در خراسان رضوی، مهر و موم شد.

دکتر سید جواد مجتبوی مدیر طب ایرانی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:  طی سال گذشته ۸۷۶ بازدید از اماکن ارائه کننده خدمات طب ایرانی در حوزه زیر پوشش این دانشگاه انجام شده است که ۶۲۳ مورد آن بازدید از عطاری‌ها بوده است.

وی افزود: نتیجه بازدید‌های انجام شده از اماکن ارائه کننده خدمات طب ایرانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد، منجر به ۳۶ مورد پلمب و معرفی به مراجع قضایی شد.

مدیر طب ایرانی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: سلامت مردم خط قرمز است و در این زمینه کوتاه نیامده و با فرد و مجموعه متخلف طبق قانون برخورد خواهیم کرد.

دکتر مجتبوی بیان کرد: مداخله‌گران سلامت نه تنها مشکل مراجعه‌کنندگان را برطرف نمی‌کنند، بلکه حتی بر مشکلات آنان می‌افزایند و در کنار آن با دریافت هزینه‌های بالا و نامتعارف بار اقتصادی زیادی بر آنان تحمیل می‌کنند.

وی به مردم هشدار داد: قبل از هرگونه اقدامی مدارک معتبر درمانگر با تاییدیه دانشگاه علوم پزشکی و سازمان نظام پزشکی را ملاحظه کنند و تخلفات در این زمینه را اطلاع رسانی و گزارش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Pharm D
۱۹:۲۴ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
از بازارسیاه ترامادول میخرند با پودر لپه قاطی میکنند و بعنوان داروهای جادویی مردم رو بیچاره میکنند
آخرین اخبار