فعالیت ۲۶ واحد نانوایی کشیک در اردبیل

فرماندار اردبیل گفت: بر اساس تصمیمات قرارگاه رصد و پایش آرد و نان استان اردبیل، ۲۶ واحد کشیک نانوایی در اردبیل فعال شد.

سید محمد اعتماد اعجازی گفت: این واحدها  تا ۳۱ خردادماه، پخت و عرضه فوق العاده و خارج از سهمیه روزانه نان را تا حوالی ساعت ۲۱ شب در اردبیل انجام می‌دهند.

فرماندار اردبیل با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای تعیین و استقرار ناظر در نانوایی‌های دارای سهمیه آرد در اردبیل انجام شده است، می گوید: ممنوعیت تعطیلی واحدهای نانوایی در روزهای جمعه تا پایان شهریورماه، ساماندهی و توزیع سیستمی و عادلانه خمیرمایه به نانوایی‌ها، برگزاری دوره های آموزشی - توجیهی نانوایان درباره چگونگی استفاده از سامانه هوشمند نانینو و کاهش ضریب خطای نانوایان از مصوبات اصلی عملیات قرارگاه رصد و پایش آرد و نان در اردبیل است.

او همچنین از معرفی برخی واحدهای نانوایی متخلف به مراجع قانونی خبر داد و گفت: نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها با ایجاد ۱۳ پایگاه بسیج نظارتی تشدید شده و این شبکه با همکاری مردم تقویت می‌شود.

اعتماد اعجازی می گوید: در این نظارت‌ها برخی نانوایان تخلفاتی از جمله کم‌فروشی، فروش غیرمجاز و احتکار آرد داشتند که این موضوع با حضور مسئولان دستگاه‌های نظارتی مربوطه بررسی و ضمن تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شدند.

فرماندار اردبیل از افزایش ساعت پخت در تعدادی ازنانوایی‌های شهر خبر داد و گفت: توزیع نان در فروشگاه‌ها هم برای ارتقای خدمات رسانی به مردم مبنای کار قرار گرفته است.

او می گوید: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از شلوغی و صف‌های طولانی در نانوایی‌های برخی مناطق کاسته شده است و حل مشکل بقیه مناطق و دسترسی راحت مردم به نان مورد نیاز در دست اجراست.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.