اختصاص ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار به زیرساخت‌های عمرانی ورزش مشهد

رئیس کمیسیون ویژه ورزش و جوانان شورای شهر مشهد گفت: ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار به زیرساخت‌های عمرانی ورزش مشهد اختصاص یافت.

سیدحسین علوی‌مقدم رئیس کمیسیون ویژه ورزش و جوانان شورای شهر مشهد گفت: جشنواره ورزشی رمضان با حضور ۷۵۰۰ ورزشکار در دومین سال برگزاری در دوره ششم شورا به پختگی رسیده است.
 
او افزود: در دومین سال این جشنواره تعداد رشته های ورزشی افزایش یافت و نگاه ما به ورزش های پایه، پیشکسوتان و بانوان است. در بودجه ۱۴۰۲ نزدیک به ۶۰۰ میلیارد تومان برای زیرساخت حوزه عمرانی ورزش بودجه تعیین شده است.
 
رئیس کمیسیون ویژه ورزش و جوانان شورای شهر مشهد  بیان کرد: شهرداری در گذشته ۴۵ مجموعه ورزشی، ۵۵ چمن مصنوعی و یک مجموعه آبی داشت اما با همت شورا و هماهنگی با فرمانداری از سال ۱۴۰۰ دو مجموعه ورزشی و ۲۵ زمین چمن مصنوعی ایجاد شد و با بودجه امسال عملا ۴۰ درصد سرانه ورزشی در شهر مشهد افزوده و معادل ۲۳ مجموعه ورزشی جدید به ظرفیت ورزشی شهر افزوده می‌شود.
 
او ادامه داد: در راستای کار تربیتی، در ۸ پهنه  استعدادیابی در رشته های مختلف انجام شده اما چرخه کار تربیتی زمانی کامل می شود که به کار هویتی تبدیل شود. امیدواریم با هماهنگی مسئولان استان ورزش به روزهای اوج خود برسد و در حوزه تیم داری کار ویژه انجام شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار