اعتراض درویش به تعیین سقف قرارداد بازیکنان

مدیرعامل پرسپولیس نسبت به قوانین جدید نقل و انتقالاتی فوتبال ایران اعتراض کرد.

قوانین جدید نقل و انتقالاتی فوتبال ایران انتقاد بسیاری از اهالی فوتبال را به دنبال داشته است و رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که شب گذشته میهمان برنامه فوتبال برتر بود، در بخشی از صحبت‌های خود به تعیین سقف قرارداد ۳۰۰ میلیاردی برای باشگاه‌ها انتقاد کرد.

درویش گفت: رقم قرارداد بازیکنان سه چهار تیم که نمی‌خواهم نام ببرم، مشخص است. چطور امکان دارد سقف این تیم‌ها به ۳۰۰ میلیارد برسد؟ بازیکنی ۵۰ میلیارد قرارداد دارد. من بازیکنی سراغ دارم که به یک تیم جنوب رفته و گفته‌اند ۳۵ میلیارد، اما قبول نکرده است و یک تیم دیگر قرارداد ۵۰ میلیاردی به او پیشنهاد داده است.


او ادامه داد: اگر بنا است سقف ۳۰۰ میلیارد باشد، چطور ممکن است یک تیم با حضور بازیکنان دیگری هم که کمتر از این قرارداد ندارند، ۳۰۰ میلیارد ببندد؟ مگر اینکه راهکاری وجود داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به شرایط این باشگاه عنوان کرد: مشکل ما این است که پرسپولیس نه صنعتی است و نه معدنی و با توجه به اینکه در بورس هم هست، مشکل یک اتاقک شیشه‌ای است که ما نمی‌توانیم کاری انجام بدهیم که هویدا نباشد.

او در پاسخ به اینکه آیا به باشگاه پرسپولیس از بیرون کمک نمی‌شود؟ گفت: مثلا بنده خدا می‌آید یک سکه هدیه می‌دهد؛ یک سکه کجا و ۵۰-۱۰۰ میلیارد کجا؟ مثلا تخمین می‌زنند فلان تیم ۶۰۰ میلیارد هزینه کرده، اما می‌گویند نمی‌خواهیم بیشتر از ۳۰۰ بدهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۵۲ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲
این پول حرامشان باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
از قدیم گفتن خرج از کیسه مهمان بود حاتم طائی شدن آسان بود،برای مدیران استقلال و پرسپولیس باید گفت خرج که از کیسه دولت ( مردم) بود قرار داد میلیاردی بستن آسان بود.معلومه باید اعتراض کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
یکی پیدا بشه با دل و جرات در این دولت و فوتبال و باشگاهها رو واگذار کنه به بخش خصوصی تا حداقل از بیت المال حیف ومیل نشه .اونوقت ببینیم باز هم باشگاهها میتونن قرارداد 50 میلیاردی ببندند برای یواش فوتبال یا نه . به اندازه اردوغان هم عرضه ندارید که 15 سال پیش وضع فوتبال مشابه ما داشتن . همه باشگاه ها رو واگذار کرد و دولت رو از هزینه بیخود خلاص کرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
اون بازیکن فوتبال را بفرست برود با قشر کارگر بنایی و راهسازی و گچبری و ... انجام بدهد تا ببیند این پولهای یامفتی که بهش می دهند از سرش هم زیادی هست .
درویش را هم بفرستید زیر دست اوستا بنا کارگری کند .
غلط کرده اند که پول مردم ایران را هدر می دهند .
-
ناشناس
۰۸:۰۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
اتفاقا خیلی خوبه فوتبال بازی میکنند و پول همه چیز را تعیین نمی کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
مال بیت المال حیف و میل میکنید بی شرفا
آخرین اخبار