کارخانه تولید لامپ‌های ال‌ای دی در حال خاموشی

مدیر کارخانه تولید لامپ‌های ال‌ای دی سیرجان گفت: کارخانه تولید لامپ‌های ال‌ای دی سیرجان به علت مشکلات مالی روبه تعطیلی است.

 اسوار با اشاره به اینکه کارخانه تولید لامپ‌های ال‌ای دی واقع در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان به علت مشکلات مالی، کارگران خود را تعدیل کرده و کارخانه روبه تعطیلی است، گفت: ما برای ایجاد ۲  خط دیگر در کارخانه  براساس وعده‌های مسئولان ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات را در خواست دادیم که پس از ۳ سال انتظار، متاسفانه سیستم بانکی همکاری نکرد.

او افزود:  با این وضعیت کارخانه‌ای که می‌تواند سالیانه ۱۰ میلیون لامپ ال‌ای دی بهتر از مشابه خارجی تولید کند از تولید باز می‌ایستد و ۱۵۰ نفر امروز تعدیل می‌شوند.

مدیر عامل  کارخانه تولید لامپ‌های ال‌ای دی  با اعلام اینکه ۱۰۰ میلیارد تومان برای راه اندازی این کارخانه هزینه شده است، افزود: تاکنون یک خط تولید راه اندازی شده که برای توسعه آن و راه اندازی خط دوم نیازمند حمایت مسئولان استانی و کشوری هستیم

او بیان کرد: امروز برای سر پا ماندن کارخانه و جلوگیری از تعدیل نیرو‌ها نیازمند تسهیلات بانکی هستیم که در صورت تامین آن از بیکار شدن ۱۵۰ نفر جلوگیری خواهد شد.


کارگران این کارخانه هم تقاضای حمایت مسئولان را داشتند و به خبرنگار ما گفتند بیایید از بیکاری کارگران شاغل در این کارخانه که خودکفایی کشور را به همراه دارد، جلوگیری کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار