اجرای طرح هویت سازمانی دانشگاه شیراز

برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی موزه و ضبط آثار و اسناد هویت سازمانی دانشگاه شیراز، امری ضروری و اولویت دار است.

حامد تقوایی مدیر روابط‌عمومی دانشگاه شیراز گفت: اتاق فکر موزه دانشگاه شیراز باهدف حفظ هویت و نمایش سبقه تاریخی دانشگاه و پاسداشت مقام استادان، مفاخر و پیشکسوتان دانشگاه راه‌اندازی شده است.

او، با یادآوری اینکه راه‌اندازی موزه دانشگاه، از جمله طرح‌های زیرمجموعه طرح هویت سازمانی دانشگاه شیراز است که سال گذشته درروابط‌عمومی دانشگاه شیراز طراحی شده و پس از تصویب در هیأت‌رئیسه دانشگاه در حال اجراست، گفت: اسناد تاریخی، شناسنامه و هویت ملی هر کشور است و مهم‌ترین منابع پژوهش در زمینه‌ی سیر تحولات تاریخی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی به شمار می‌رود. دانشگاه شیراز با پیشینه‌ای تاریخی و قدمت قریب هشتادسال فعالیت، دارای مشاهیر و شخصیت‌های علمی و تاریخی است که آثار و اختراعات ارزشمند بی‌شماری، در گوشه و کنار این کشور به یادگار گذاشته اند.

 تقوایی گفت: ارائه جذاب قابلیت‌ها و توان علمی و فرهنگی نسل ایرانی و معرفی روزآمد نخبگان و مفاخر کشور به‌عنوان استوانه‌های فکری و فرهنگی از ضرورت‌های جامعه است.

او گفت: دانشگاه شیراز بخش مهمی از تاریخ شهر شیراز، قطب علمی جنوب کشور و یکی از نهاد‌های فعال و تأثیرگذار در ایران، گنجینه‌ای تاریخی به‌شمار می‌رود؛ بنابراین برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی موزه و ضبط آثار و اسناد آن، امری ضروری و اولویت دار است.

به‌گفته‌ی مدیر روابط‌عمومی دانشگاه شیراز، در طول این مدت تعداد قابل توجهی آلبوم، کتاب و سند و تابلو دانشگاه جمع‌آوری شده است.

او با اشاره به طراحی و رونمایی از تمبر اختصاصی دانشگاه شیراز برای اجرای طرح هویت سازمانی دانشگاه و آرشیو آن در موزه دانشگاه، از دانشگاهیان خواست تا روابط‌عمومی را با پیشنهاد و همکاری در این زمینه در تحقق هرچه سریع‌تر اهداف یاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.