افتخار آفرینی پیشکسوتان کردستانی در مسابقات قهرمانی کاراته کشور

تیم کاراته پیشکسوتان کردستان در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور با کسب هشت مدال رنگارنگ خوش درخشیدند.

یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور پیشکسوتان آقایان در دو بخش کاتا و کومیته شش رده سنی روز جمعه ۱۹ خرداد ماه با حضور ۲۳۶ پیشکسوت از سراسر کشور به میزبانی تهران و در سالن مرکز آموزش فدراسیون کاراته مجموعه ورزشی شهید کبگانیان برگزار شد.

 تیم کاراته پیشکسوتان استان کردستان در این رقابت‌ها موفق شد سه طلا، یک نقره و چهار نشان برنز به‌دست آورد.

در نتایج بخش کاتای انفرادی، "ستار دانش" در رده سنی ۳۵ تا ۴۰ سال عنوان قهرمانی و نشان زرین طلا را کسب کرد و "فاروق شیخ‌احمدی" در رده سنی ۴۵ تا ۴۹ سال نیز با ایستادن بر سکوی سوم مدال برنز را به‌دست آورد.

 همچنین در بخش کومیته (مبارزه) "چیا زرده‌بانی‌نژاد" نشان زرین طلای وزن ۸۵- کیلوگرم رده ۳۵ تا ۴۰ سال را از آن خود کرد و "صابر غلامی" نیز در همین وزن به مدال برنز دست یافت.

 در نتایج انفرادی وزن ۸۵+ کیلوگرم رده سنی ۴۰ تا ۴۵ سال "ستار شریعتی" دیگر کاراته کای کردستانی گردن‌آویز طلا را به گردن انداخت و "احمد اصلانی" در وزن ۷۰- کیلوگرم رده سنی بالای ۶۰ سال در جایگاه دوم این رقابت‌ها ایستاد و صاحب گردن آویز نقره شد.

 جمال سجودی در وزن ۷۵- کیلوگرم رده سنی ۵۰ تا ۵۴ سال به مدال برنز رسید و سیروان گله‌داران هم در وزن ۸۰- کیلوگرم رده سنی ۴۰ تا ۴۴ سال دیگر مدال برنز را برای تیم کردستان به ارمغان آورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.