سومین قهرمانی ایگا: تاج‌گذاری ملکه دنیای تنیس

ستاره لهستانی دنیای تنیس برای سومین بار در چهار سال اخیر قهرمان مسابقات رولن گاروس شد.

 فینال مسابقات تنیس رولن گاروس در بخش انفرادی زنان دقایقی قبل با قهرمانی ایگا اشویانتک، زن شماره یک دنیای تنیس به پایان رسید تا به این ترتیب ستاره لهستانی به چهارمین عنوان قهرمانی خود در گرنداسلم ها دست پیدا کند.

در ست اول این مسابقه، اشویانتک با عملکردی چشمگیر و البته قابل پیش بینی، با دو بریک روی گیم های سرویس موکووا، تنیسور اهل چک، با نتیجه شش بر دو از سد حریف خود گذشت.

ست دوم این بازی هم با عملکرد عالی تنیسور لهستانی آغاز شد و او ابتدا سه بر صفر پیش افتاد اما موکووا تلاش های خود را برای بازگشت به بازی و زنده کردن شانس پایین قهرمانی اش انجام داد تا جایی که کار به تساوی چهار - چهار رسید و حتی حریف را بریک هم کرد و در نهایت بعد از افت و خیز دوباره در این ست، حریف قدرتمندش را با با نتیجه هفت بر پنج شکست داد تا کار به ست سرنوشت ساز سوم کشیده شود.

در این ست موکووا به طرزی خیره کننده دو بار از تنیسور لهستانی پیش افتاد اما باز هم این اشویانتک بود که برای کسب سومین عنوان قهرمانی خود در رولن گاروس طی چهارمین سال، مهارتش در بازی روی زمین خاکی را به کار گرفت و با نتیجه شش بر چهار ست سوم را به سود خود به پایان برد تا از عنوان قهرمانی در سال گذشته دفاع کند.

به این ترتیب اشویانتک که بعد از اشلی بارتی در سال های اخیر پرثبات ترین تنیسور تور زنان به شمار می رود، چهارمین عنوان قهرمانی خود در گرنداسلم ها را در سن ۲۲ سالگی به دست آورد تا به این ترتیب دنیای تنیس زنان بار دیگر شاهد حضور دنباله‌دار یک تنیسور در صدر رنکینگ جهانی باشد.

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار