تقدیر از حضور باشکوه مردم در استقبال از رئیس جمهور در آذربایجان شرقی

نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیامی از حضور باشکوه مردم در استقبال از رئیس جمهور در جریان سفر استانی اخیر قدردانی کردند.

در پیام حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم و آقای عابدین خرّم آمده است: حضور حماسی و به‌یادماندنی شما مردم غیور و بابصیرت در استقبال و میزبانی از رئیس جمهور مردمی آقای رئیسی و هیات دولت خدمتگزار صحنه‌های کم‌نظیری از اتحاد، همبستگی و انسجام ملی را به نمایش گذاشت.

در این پیام افزوده شده است: استان آذربایجان شرقی و به ویژه تبریز قهرمان و شهرستان زیبای چاراویماق در روز‌های پنجشنبه و جمعه تجلی‌گاه پیوند عمیق و مستحکم ملت و دولت ایران اسلامی بود و بی‌شک پیام این پیشواز تاریخی اعلام پشتیبانی ملت بزرگ ایران و مردم غیور آذربایجان از انقلاب اسلامی و ایمان و امید به آینده روشن کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی با تقدیر از این حماسه فراموش‌نشدنی مردم فهیم و قدرشناس استان خاطرنشان کردند: این استقبال باشکوه شما از فرزند برومند انقلاب برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات این دیار ثبت کرد.

در این پیام با تقدیر از رئیس جمهور، اعضای هیات دولت و نمایندگان آن‌ها تاکید شده است: بی‌تردید افتتاح ده‌ها طرح عمرانی و اقتصادی به ویژه پروژه‌های آبرسانی به شهر میانه و راه‌آهن بستان‌آباد- تبریز و مصوبات راهگشای دومین سفر استانی رئیس جمهور به آذربایجان شرقی از جمله تصویب اختصاص ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مسیر توسعه و پیشرفت استان را شتاب بیشتری خواهد داد و موجب خیر و برکت فراوان برای مردم استان خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم و آقای عابدین خرّم در این پیام از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، علما و فرهیختگان، نمایندگان استان در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و کلیه دست‌اندرکاران برگزاری این سفر و مدیران و کارکنان دستگاه‌های مختلف که در برپایی مقدمات این سفر و فراهم کردن زمینه حضور مردم تلاش کردند به ویژه از نیرو‌های عرصه تامین امنیت، اطلاع‌رسانی، خدمات و پشتیبانی و پاسخگویی به درخواست‌های مردم در طول سفر تشکر کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار