استاندار گیلان:

بانک‌های عامل در پرداخت وام ازدواج تعلل نکنند

استاندار در جلسه ستاد ساماندهی جوانان استان گیلان از بانک‌های عامل خواست وام‌های ازدواج را در سریعترین زمان ممکن پرداخت کنند.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز (یکشنبه ۲۱ خرداد ماه) در جلسه ستاد ساماندهی جوانان با درخواست از بانک‌های عامل برای پرداخت وام‌های ازدواج در سریعترین زمان ممکن گفت: امروز سبک زندگی، شهرنشینی و ازدواج تغییر پیدا کرده است، از این رو باید همه تلاش کنند تا به سمت ازدواج و زندگی آسان و اسلامی حرکت کنیم.

او با بیان اینکه جوانان مدیران آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و جهاد تبیین بار‌ها به نقش جوانان موثر در انقلاب اسلامی تاکید کردند.

استاندار گیلان افزود: جوانان بسیاری در کشور هستند که در بحث اشتغال دارای مهارت‌های خوبی در حوزه‌های مختلف هستند که اگر از این ظرفیت‌ها به بهترین نحو استفاده شود، پیشرفت ایران اسلامی شتاب خواهد گرفت.

عباسی با تأکید بر لزوم توجه به استفاده از مدیران و مشاوران جوان در دستگاه‌های اجرایی گفت: در کشور ما جوانان دارای بار علمی ارزنده و ایده‌های بسیار خوبی هستند و اگر در بدنه دستگاه‌های اجرایی از آن‌ها به درستی استفاده شود بسیاری از مشکلات کشور و گیلان حل می‌شود.

او با اشاره به اولویت جوانان در طرح نهضت ملی مسکن افزود: در راستای تأمین مسکن و اشتغال جوانان متأهل دارای اولویت هستند، از این رو وقتی یک جوان متأهل به مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها برای کار مراجعه می‌کند باید این اولویت در نظر گرفته شود.

استاندار گیلان در اختیار گذاشتن محل مناسب رایگان برای برگزاری جشن‌های ازدواج جوانان در رشت مرکز استان و چندین شهرستان را حرکت و اقدام ارزنده‌ای دانست و تصریح کرد: به عنوان کسانی که امروز مسئولیت داریم باید به صورت عملی با جوان همراه باشیم به خصوص آنکه نگاه دولت انقلابی توجه بیش از پیش به قشر جوان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۱۱:۱۲ ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
بانک ها که غیر از منافع خودشون برای ملت ،تره هم خورد نمی کنند! سی سال از بانک ملی حقوق کارمندی ام را می گرفتم! و حتی تا قریب یک سال درسال 95 مبلغ صدوپنجاه میلیون تومان پس اندازم در این بانک ملی