اولویت‌های توسعه‌ای شهرستان اردل به مدیران اجرایی اعلام شده است

فرماندار اردل گفت: اولویت‌های توسعه‌ای این شهرستان شناسایی شده و برای عملیاتی شدن در اختیار مدیران کل دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری قرار گرفته است.

یعقوب شکوهی در کمیته برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان اردل تاکید کرد: دولت سیزدهم با توجه به مناطق محروم و کمتربرخوردار اعتبار لازم برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار توسعه‌ای را تامین می‌کند.

وی با قدردانی از تلاش مدیران کل دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری برای خدمات‌رسانی در حوزه‌های مختلف شهرستان اردل افزود: جاده‌های این شهرستان سخت‌گذر، خطرناک و از زیرساخت‌های ضعیفی برخوردار بوده و به حوزه صنعت در این شهرستان توجهی نشده است.

شکوهی تصریح کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم بسیاری از طرح‌های راکد و غیرفعال شهرستان اردل دوباره فعال شد که تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌های نیمه‌تمام نقش مهمی در تسریع روند توسعه این شهرستان دارد.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به تلاش انقلابی و جهادی مسوولان دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری برای رونق مناطق مختلف استان به‌ویژه شهرستان اردل یادآور شد: اُمیدآفرینی بین مردم و خدمات‌رسانی بی‌منت به آنان از ویژگی‌های شاخص دولت سیزدهم است.

وی اظهار داشت: توجه به جهاد تبیین و روشنگری اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم برای رونق بخش‌های مختلف شهرستان اردل مورد توجه مسوولان مرتبط باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.