نماینده مجلس:

گزارش نهایی مسمومیت دانش آموزان به رئیس مجلس ارائه شد

رئیس کمیته حقیقت یاب بد حالی دانش آموزان از نهایی شدن گزارش کمیته و ارسال آن به رئیس مجلس برای قرائت در صحن علنی خبر داد.

سیدحمیدرضا کاظمی با اشاره به اتمام کار کمیته حقیقت یاب بد حالی دانش آموزان، گفت: برای بررسی این اتفاق در مدارس، از دستگاه‌های مربوطه از جمله آموزش و پرورش، امنیتی، درمان و انتظامی دعوت کردیم تا اطلاعات خود را به مجلس ارائه کنند بعد از جمع آموری گزارش‌های شفاهی و مکتوب، جمع بندی نهایی صورت گرفت و گزارش به رئیس مجلس برای قرائت در صحن علنی ارسال شد.

وی اظهار داشت: با جمع آوری اطلاعات دستگاه‌های مربوطه مشخص شد در موضوع بدحالی دانش آموزان عده‌ای با غرض و شیطنت و با استفاده از بمب‌های بد بو که در بازار وجود دارد دست به این کار زدند، همچنین برخی با هدف به تعطیلی کشاندن مدارس و عده‌ای به دنبال اقدام کار کودکانه در زمینه مسمومیت دانش آموزان فعالیت کرده اند.

کاظمی ادامه داد:، اما مشخص شد افرادی نیز پشت صحنه بخشی از مسمومیت دانش آموزان بودند که پس از شناسایی توسط دستگاه امنیتی دستگیر شدند. گزارش نهایی شد و به رئیس مجلس ارسال شد تا دستور قرائت در صحن علنی صادر شود.

اسفند ماه سال گذشته رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رؤسای ۴ کمیسیون تخصصی بهداشت و درمان، امور داخلی کشور و شوراها، آموزش و تحقیقات و امنیت ملی و سیاست خارجی، دستور تشکیل کارگروهی ویژه برای رسیدگی به موضوع بد حالی دانش آموزان را صادر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۶ ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
ظرف کمتر از بیست و چهار ساعت؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
مگه برا مقصرین استادیوم مشهد اتفاقی افتاد
همه چی در اینجا فرمالیته برا خودیها است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
دستهای پنهان برای برهم زدن نظم و امنیت جامعه جهت تداوم آشوب ها در کارند و به هر حربه ای حتی کودکانه و کودک آزار تمسک می جویند تا دشمنان ایران و اربابان خود را خوشحال کنند اما چشمان باز و کمی خرد نیاز است تا شیاطین و اعمال آنان را از جبهه الهی باز شناسد پس مردم حق شناس نباید به راحتی و تحت تاثیر عواطف در خطوط شیطان قرار گیرند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
اگر همه مسمومیت ها ناشی از مواد پخش شده بوده معلمان که ماسک نداشتند باید درگیر می شدند!!!به نظرم یک عده دانش آموز اغتشاشگر فریبکارانه خودشان چیزی مصرف کردند که مسموم شوند بعدموادی در هوا زدندبرای ترساندن تا القا کنند مسمومیت خودشان ناشی ازمواد بوده برای همین برخی بعد از بهبودی دوباره مریض شدند چون خودشان خودشان را مریض می کنند عده ای دانش آموزدیگر هم به خاطر ترسیدن یا حساسیت به مواد پخش شده بدحال شدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
ما منتظر حکم اون اشخاص هستیم و رهبری گفتند مفسد فی الارض هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
شما که میگفتید همه دچار هیستریک جمعی شدن و هیشکی مشکلی نداره!!؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
بنام خدا
کار دشمن بود.
آخرین اخبار