هشدار یمن: آماده از سرگیری رویارویی هستیم

رئیس دولت نجات ملی یمنی به ائتلاف عربی هشدار داد که اگر برای پایان دادن به بحران جدی نباشد، مقاومت یمن برای بازگشت به رویارویی آماده است.

عبدالعزیز بن حبتور، رئیس دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که یمن بخشی فعال از مقاومت است که سلطه صهیونیست‌ها و غرب بر منطقه و به ویژه فلسطین را نمی‌پذیرد.

عبدالعزیز بن حبتور در گفتگو با شبکه "المسیره" تصریح کرد که آنچه مردم یمن در حماسه پایداری ۳ هزار روزه در مقابله با تجاوز ارائه کرده اند، بیش از چیزی است که مردم کشور‌های درگیر در جنگ‌های جهانی اول و دوم ارائه کردند.

رئیس دولت نجات ملی یمن گفت: مردم یمن پس از سه هزار روز مقاومت قادر به معجزه آفرینی هستند. سه هزار روز تجاوز و محاصره، مردم یمن با تمسک به ظرفیت‌های محدود و ناچیز خود در مقایسه با توانایی‌های ائتلاف متجاوز، این سه هزار روز را به پایداری و قدرت تبدیل کردند".

او خطاب به ائتلاف گفت: "شما با فرصتی برای صلح برابر مواجه هستید و در همین حین، ما آماده بازگشت به خانه اول رویارویی هستیم. "

بن حبتور با تاکید بر اینکه سران یمن بذر استواری و صلح را در مهمترین و خطرناک‌ترین مقطع در دل مردم این کشور کاشتند، افزود: "احترام مردم به تاریخ، صبر و استقامت با رهبری صادق و شجاع همراه شد که نتیجه آن پایداری و پیروزی بود و این نشان می‌دهد که مقاومت ۳۰۰۰ روزه ملی بدون بصیرت، استواری و شجاعت رهبری محقق نمی‌شد".

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۰۲:۴۰ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
برادران یمنی تا آخرین میلیمتر از خاک وطنتان را پس نگرفته اید از پای ننشینید. ایران روسیه و چین مثل کوه پشت شما ایستاده اند. بر دشمنان بتازید و از شهادت در داه خدا استقبال کنید که ان نصر من الله و فتح قریب.
آخرین اخبار