تمدید و ویرایش ثبت سفارش کامیون‌های وارداتی در ستاد حمل و نقل

رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور گفت:. پیرو ابلاغ معاونت حقوقی ریاست جمهوری مقرر شد تمدید و ویرایش ثبت سفارش کامیون‌های وارداتی ۱۴۰۱ دوباره در ستاد حل و نقل انجام می‌شود.

آقای علیرضا احمدی رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور گفت: تا قبل از قانون ساماندهی صنعت خودرو، ستاد حمل و نقل و مدیریت سوخت، تمدید و ویرایش ثبت سفارش کامیون‌های وارداتی را انجام می‌داد، اما بعد از ابلاغیه اصلاحیه این قانون، برای واردات کشنده‌ها قانون جدیدی تدوین و این فرایند به وزارت صمت منتقل شد.

او گفت: متاسفانه بنا به دلایلی کار ستاد حمل و نقل سوخت متوقف شده و مشکل اینجا بود که از آن زمان تاکنون این کشنده‌ها بلاتکلیف بودند. پیرو ابلاغ معاونت حقوقی ریاست جمهوری مقرر شد تمدید و ویرایش ثبت سفارش کامیون‌های وارداتی ۱۴۰۱ دوباره در ستاد حل و نقل انجام می‌شود.

احمدی گفت: متقاضیانی که سال گذشته (کامیون) ثبت سفارش انجام داده اند کار این دسته از افراد  تکمیل شده است ، اما بخشی از متقاضیان( که ۵ درصد هستند) پس از اعلام مجدد باید  با وزارت صمت کار خود را نهایی و  انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۱۰ شهريور ۱۴۰۲
عزیزانی که در سال ۱۴۰۲ اقدام به ثبت سفارش کردند تکلیف اینها چیست ، باید برند دنبال ماشین چینی ؟ باز رانت و دستهای پشت پرده ؟
تا کی
آخرین اخبار