در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

سالن کنسرت وزارت کشور ‌تعطیل شد؟

روابط عمومی هنری وزارت ارشاد گفت: تا کنون نامه ای از سوی وزارت کشور در خصوص عدم برگزاری کنسرت در این سالن به دست ما نرسیده است.

در روز‌های گذشته خبری مبنی بر ممنوعیت برگزاری کنسرت در سالن وزارت کشور تا زمان مشخص اعلام شد. 

همچنین کنسرت مشترک حمید هیراد و مصطفی راغب که قرار بود شامگاه ۲۴ خرداد در سالن وزارت کشور برگزار شود و کلیه بلیت‌های آن نیز به فروش رسیده بود به دستور مدیران سالن لغو شد، در حالی که در مقابل سالن، علت لغو کنسرت رضا بهرام را نقص فنی اعلام کرده بودند. 

محمدباقر صنیعی منش روابط عمومی هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سئوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر صحت و یا عدم صحت ممنوعیت برگزاری کنسرت در سالن وزارت کشور گفت: ما در تلاش هستیم تا بتوانیم جواب رسمی را منتشر کنیم و مقدمات آن فراهم شده است، تا زمانی که مدیران به صورت شخص در این باره صحبت نکرده اند نمی‌توان جواب قطعی داد. 

صنیعی منش گفت: با پیگیری آقای سالاری و الهیاری و جلساتی که امروز برگزار خواهد شد قطعا به نتایج مشخصی خواهیم رسید، کنسرت مشترک حمید هیراد و مصطفی راغب طبق اعلام صفحه مجازی شرکت تولید کننده آثارشان یعنی موسسه آوازی نو  این کنسرت لغو شده است. 

وی افزود: بنده نمی‌توانم در مورد لغو یا عدم لغو کنسرت صحبت کنم، اما طریق هر یک صفحات مجازی مشخص است که کدام کنسرت برگزار می‌شود یا خیر و می‌توان از این طریق اطلاع کسب کرد. 

او می‌گوید: هیچ کنسرتی از سوی وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی لغو نشده است، وزارت ارشاد هیچ کدام از مجوز‌های داده شده به کنسرت روز‌های آینده را لغو نکرده است، اما برگزار کننده یا میزبان که می‌تواند وزارت کشور و یا هر جای دیگر باشد نیز در یک سوی این مسئله تاثیر گذار و پاسخگو است.

وی افزود: وزارت کشور درخواست صدور مجوز برگزاری کنسرت و میزبان بودنش را ثبت کرده است که می‌تواند کنسرت‌ها را قرار داد ببندد در این شرایط وزارت کشور هم یک طرف قضیه است باید پاسخگو باشد. 

روابط عمومی هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هنگامی که نقص فنی اعلام می‌شود امکان دارد هنگامی که این نقص فنی برطرف شود کنسرت‌ها اجرا شود، در این شرایط مبنا را باید بر گفته‌هایی که خودشان شفاف اعلام می‌کنند گذاشت. 

به گفته صنیعی منش، باید دید آیا وزارت کشور نامه‌ای را برای وزارت ارشاد با این عنوان که دیگر کنسرتی در وزارت کشور برگزار نخواهد شد ارسال خواهد کرد یا نه، تا کنون نامه و یا رونوشتی با این مضمون به دست ما نرسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار