حمایت صندوق کارآفرینی امید از شرکت‌های دانش بنیان

تفاهم نامه همکاری مشترک میان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با صندوق کارآفرینی امید به امضا رسید.

 تفاهمنامه همکاری مشترک میان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با صندوق کارآفرینی امید امروز در نمایشگاه آبادیران میان معاون توسعه کسب و کار صندوق کارآفرینی امید و معاون توسعه شرکت‌های دانش بنیان معاونت علمی نهاد ریاست جمهوری به امضا رسید.

یوسفیان معاون توسعه کسب و کار صندوق کارآفرینی امید گفت: بر اساس این تفاهم نامه قرار است زمینه همکاری برای توسعه اشتغال مناطق محروم، حول محور شرکت‌های دانش بنیان فراهم شود.

یوسفیان با اشاره به طرح‌های حمایتی صندوق کارآفرینی امید برای کسب و کار‌های روستایی اظهار داشت: صندوق کارآفرینی امید با طرح‌هایی همچون؛ هر روستا یک محصول، روستای بدون بیکار، صندوق‌های خرد محلی و روستای نوفن تلاش کرده است تا کسب و کار‌های خرد و کوچک روستایی در صدر حمایت قرار بگیرد.

او در خصوص اهداف این تفاهم‌نامه همکاری نیز گفت: با این اقدام، شرایط خرید کالا و خدمات شرکت‌های دانش بنیان و فناور برای ایجاد اشتغال تسهیل خواهد شد.

معاون توسعه کسب و کار صندوق کارآفرینی امید گفت: حل مسائل و چالش‌های مناطق محروم برای تکمیل زنجیره ارزش محصولات، بهره مندی و به کار گیری دانش و فناوری از دیگر موضوعات این تفاهم‌نامه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار