آغاز به کار ۵۲ پروژه فرهنگی و هنری در آذربایجان‌شرقی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از آغاز به کار ۵۲ پروژه فرهنگی، هنری، دینی و رسانه‌ای در استان با عنوان محیا خبر داد.

آقای بلاغی گفت: پس از انتشار فراخوان حمایت از طرح‌های برتر فرهنگی، هنری و دینی ۱۷۰ طرح به دبیرخانه ارسال شد که از آن میان ۵۲  پروژه فرهنگی هنری برای اجرا در آذربایجان شرقی انتخاب شد.

وی افزود: در این فراخوان از هنرمندان و اندیشمندان حوزه فرهنگ، هنر، دین و رسانه آذربایجان‌شرقی دعوت شده بود تا طرح‌های خلاقانه، مردم محور و دارای پیوست اجتماعی خود را در محور‌های ارتقای فرهنگ عمومی، فرهنگ کتاب و کتابخوانی، آسیب‌های اجتماعی، تسهیل، تقویت و گسترش فرهنگ ازدواج و تسهیل ازدواج جوانان و استحکام بنیان خانواده  به دبیرخانه طرح ارسال نمایند.

آقای بلاغی با بیان اینکه طرح‌ها منتخب، مردم محور و دارای پیوست اجتماعی هستند افزود: این اولین مرحله از اجرای طرح محیا بوده و مراحل بعدی نیز اجرا خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد آذربایجان‌شرقی افزود: ساز و کار تایید و تصویب طرح‌های ارائه شده به عهده یک شورا متشکل از نماینده ولی فقیه در استان به عنوان رئیس کمیته، مدیرکل ارشاد استان به عنوان دبیر کمیته، مدیرکل تبلیغات استان، نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، مدیر استانی حوزه علمیه به عنوان اعضای کمیته و نماینده مجمع نمایندگان استان در شورای فرهنگ عمومی به عنوان ناظر کمیته نهاده شد.

وی خاطرنشان کرد: آیین آغاز به کار ۵۲  پروژه فرهنگی هنری در استان آذربایجان‌شرقی روز پنجشنبه ۲۵ خردادماه امسال ساعت ۱۰:۳۰ صبح در محل تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار