۱۰۱ پروژه مدرسه‌سازی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در لرستان احداث می‌شود

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لرستان گفت: ۱۰۱ پروژه مدرسه‌سازی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان لرستان در دست احداث است.

 یکی از نهاد‌های خدمات‌رسان در حوزه محرومیت‌زدایی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است که در بخش‌های مختلف توانسته خدمات قابل توجهی را ارائه دهد که یکی از این عرصه‌ها، آموزشی است و با ساخت مدرسه، زمینه را برای آموختن علم و دانش دانش‌آموزان فراهم می‌کند.

مجید طائف مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لرستان اظهارداشت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در بخش‌های مختلف پروژه‌هایی را تعریف کرده تا بتواند در راستای خدمت رسانی به مردم به ویژهو مردم مناطق محروم با هدف محرومیت‌زدایی اقداماتی را انجام دهد.

او افزود: در حال حاضر ۱۰۱ پروژه مدرسه‌سازی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان لرستان در دست احداث است که ستاد در ساخت این مدارس ۴۰ درصد هزینه را پرداخت می‌کند تا روند مدرسه‌سازی در مناطق محروم تسریع یابد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لرستان تصریح کرد: برای اجرای این پروژه‌ها بالغ بر ۳۸ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده بود که تاکنون ۲۲ میلیارد تومان از این میزان اعتبار تخصیص یافته است.

طائف بیان کرد: از دیگر پروژه‌های عمرانی در استان، مربوط به حوزه بهداشت است که از ۳۸ پروژه خانه بهداشت در استان، ۱۱ پروژه باقیمانده که در دستور کار قرار دارند.

او بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لرستان تلاش دارد تا محیط آموزشی را برای دانش‌آموزان در مناطق محروم و دورافتاده فراهم کند تا دانش‌آموزان ساکن در این مناطق بتوانند به کسب علم و دانش بپردازند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار