برگزاری مسابقات رالی خانوادگی با حضور خانواده‌های تهرانی

کانون جهانگردی در آستانه آغاز فصل تابستان، رالی تور گردشگری خانوادگی کمپر و کاروان‌ را در مسیر ایران- ارمنستان- گرجستان- ترکیه، برگزار کرد.

رالی تور گردشگری-خانوادگی بین‌المللی خودرو‌های «کمپر و کاروان» با همکاری کلوپ ملی کمپینگ و کاروانیک کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران و حمایت منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد صبح روز پنجشنبه - ۲۵ خرداد ۱۴۰۲- آغاز شد.

این رالی خانوادگی با حضور ۳۰ دستگاه خودروی کمپر کاروان از مقابل کوشک باغ هنر در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد شروع شد و شرکت کنندگان در این رویداد بین المللی با عبور از استان‌های تهران، البرز، قزوین، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، از جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و طبیعی مسیر خود بازدید می‌کنند و در ادامه، از مرز نوردوز، ایران را به مقصد کشور ارمنستان ترک خواهند کرد.

 

 

برگزاری مسابقات رالی خانوادگی با حضور خانواده‌های تهرانی

آغاز رالی تور ۵۰ روزه خودرو‌های کاروان از اراضی عباس‌آباد 

این خودرو‌ها طی سفر ۵۰ روزه خود از کشور‌های ارمنستان، گرجستان و ترکیه عبور می‌کنند و در مسیر، جاذبه‌های منحصر به فرد و ظرفیت‌های ایران در حوزه صنعت گردشگری را به دیگر ملت‌ها معرفی می‌کنند.

برگزاری مسابقات رالی خانوادگی با حضور خانواده‌های تهرانی

ترویج سفر‌های مسئولانه، معرفی ظرفیت‌های گردشگری ایران در سطح بین المللی، توسعه فعالیت‌های اتومبیلرانی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، تشویق عموم جامعه به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، ترویج فرهنگ رانندگی ایمن و ایجاد حس نودوستی، مهربانی، اتحاد و یکپارچگی میان ایران و کشور‌های هم مرز، از مهمترین اهداف برگزاری رالی تور بین المللی خودرو‌های کمپر و کاروان است.

پیش از این نیز در چهارم خرداد ماه تور دو روزه تفریحی، خانوادگی و گردشگری در قالب رالی و در دو بخش خودرو‌های کلاسیک و همگانی از کوشک باغ هنر به سمت دیزین برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس ملکوتی خواه
۱۴:۵۰ ۱۸ تير ۱۴۰۲
سلام چطور میتوان توی این تورهای رالی شرکت کرد تلفن
لازم به ذکر است من زیاد از ایمیل استفاده نمیکنم تشکر 09133092971
آخرین اخبار