ثبت نام مددجویان بهزیستی در سامانه یکپارچه صدور مجوز‌ها

مددجویان بهزیستی برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی در سامانه یکپارچه صدور مجوز‌ها ثبت نام کنند.

صفدر مظفری راد معاون مشارکت‌های مردمی مراکز غیر دولتی و توانمند سازی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : شرایط دریافت تسهیلات برای مددجویان بهزیستی به دو صورت خویش فرما و کارفرما است.

صفدر مظفری راد با بیان اینکه در طرح‌های خویش فرما برای مشاغل عمومی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان و برای طرح‌های دانش بنیان تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود گفت: اداره کل بهزیستی به کارفرمایانی که بتوانند به مدت ۳۰ سال برای افراد معلول اشتغال پایدار ایجاد کنند ۲۳ درصد از سهم بیمه کارفرما را پرداخت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱ مصوب شد اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه ۴۱۱ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان استان پرداخت کند گفت: تاکنون ۳۶۰ میلیارد تومان از این مبلغ اختصاص یافته است و ۳ هزار و ۳۰۰ نفر از این تسهیلات بهره‌مند شدند.

معاون مشارکت‌های مردمی مراکز غیر دولتی و توانمند سازی اداره کل بهزیستی استان با بیان اینکه تسهیلات "بند پ تبصره ۱۶" تا پایان تیرماه امسال تمدید شده است و هم اکنون هم در تمامی بانک‌های دولتی و خصوصی در حال پرداخت است گفت: تعهدات اشتغال در این حوزه ۴ هزار و ۱۱۱ نفر بوده که با عملی شدن ۱۲۴ درصدی این تعهدات برای ۴ هزار ۷۵۰ مددجو شغل ایجاد شده است.

مظفری راد افزود: ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در استان هم با تعهد اشتغال ۲ هزار و ۳۴۰ نفر از ابتدای مردادماه امسال در ۱۱ بانک عامل پرداخت می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.