ایهود باراک: توافق بین ایران و آمریکا نتیجه اشتباهات نتانیاهو است

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت که توافق‌های بین ایران و آمریکا باعث نگرانی و نتیجه اشتباهات آشکار نتانیاهو است.

ایهود باراک، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی در سخنانی با اشاره به توافق‌های احتمالی میان ایران و آمریکا گفت: در مورد توافق هسته‌ای ایران وضعیت نگران‌کننده و تحول بدی است، زیرا تفاهم‌های بین آمریکا و ایران موضوعی نگران‌کننده و نتیجه اشتباهات بسیار سخت نتانیاهو است.

به گزارش هاآرتص، وی افزود: نتانیاهو مستقیماً مسئول عدم نفوذ ما در شرایط کنونی است؛ زیرا ایالات متحده می‌خواهد در چندین مورد به تفاهم برسد و عملا ایران کشوری در آستانه هسته‌ای شدن است.

نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در ادامه مدعی شد: آمریکا علاقه‌ای به اعتراف به آن ندارد، زیرا از آن سوال می‌شود که چگونه اجازه دادید این اتفاق بیفتد بنابراین دو طرف ترجیح می‌دهند به کمترین تفاهم ممکن و نه توافق برسند تا موضوع تا زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به یک مشکل واقعی تبدیل نشود.

یائیر لاپید، رهبر مخالفان و نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی نیز جمعه در پیامی توئیتری نوشت: امضای توافق جدید میان تهران و واشنگتن درباره موضوع هسته‌ای، شکستی بزرگ برای کابینه نتانیاهو محسوب می‌شود.

او در یک رشته توئیت با همین موضوع بنیامین نتانیاهو را متهم کرد که به دلیل مشغول شدن بیش از حد به موضوع طرح جنجالی اصلاحات قضایی در هماهنگی با واشنگتن درباره ایران کوتاهی کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۰۹:۵۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
دعوای زرگری برای بالا بردن نرخ.
آخرین اخبار