در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

از طرح تعویض پارچه چادری کهنه تا عرضه بن تخفیف کالا در نمایشگاه مد و لباس

دبیر اجرایی نمایشگاه مد و لباس بانوان، از طرح های اجرایی شده در جریان برگزاری نمایشگاه مد و لباس یزد خبر داد.

سعید جام آبادی، دبیر اجرایی نمایشگاه مد و لباس بانوان در سراسر کشور، درمورد برگزاری نمایشگاه در یزد اظهار کرد: نمایشگاه مد و لباس یزد، دهمین نمایشگاهی است که ما در طول ۶ ماه گذشته در استان‌های مختلف برگزار کرده ایم که به ترتیب، شامل استان‌های همدان، کرمانشاه، اصفهان، کاشان، بجنورد، قشم، زنجان، رشت، گرگان و در حال حاضر، یزد بوده است و سپس، قرار است این نمایشگاه در قزوین برگزار شود.

وی با بیان این که در این نمایشگاه، مد و لباس متناسب با فضای جامعه عرضه خواهد شد، گفت: در این نمایشگاه، لباس‌های عفیفانه بانوان که متناسب با حال و هوای جامعه است را عرضه می‌کنیم و به همین دلیل، از طراحان و تولیدکنندگان دعوت کرده ایم که در محصولات خود را در این نمایشگاه عرضه کنند و خوشبختانه، در استان‌های مختلف از این موضوع استقبال زیادی شد و در نمایشگاه یزد هم، همین طور است تا جایی که فقط در روز اول برگزاری آن، بیش از ۲۰هزار بازدیدکننده داشتیم. 

به گفته این دبیر اجرایی نمایشگاه مد و لباس، تولیدکنندگان و طراحانی که در عرصه تولید قرار گرفته اند در این نمایشگاه به عرضه محصولات خود می‌پردازند و مردم از آن‌ها کالا خریداری می‌کنند و نمایشگاه یزد نیز، شامل حدود ۱۰۰ غرفه با حضور ۶۵ برند است.

جام آبادی درمورد محوریت این نمایشگاه‌های مد و لباس در سراسر کشور ادامه داد: محوریت این نمایشگاه ها، لباس‌های اجتماعی است، اما استان‌هایی در کشور داریم که لباس محلی دارند و قالب آن‌ها به گونه‌ای است که مردم می‌توانند در منزل و خارج از آن، از لباس‌های محلی خود استفاده کنند مثل استان گیلان. به همین خاطر، در نمایشگاهی هم که در شهر رشت داشتیم با توجه به این که لباس‌های بومی - محلی داشتند از طراحان بومی همان استان استفاده کردیم، ولی استان‌هایی که مثل یزد، لباس‌های محلی ندارند مخاطب بیشتر به لباس اجتماعی نیاز دارد. در نتیجه، از لباس‌های مورد استفاده روزانه در نمایشگاه استفاده کرده ایم. 

وی گفت: در حال حاضر، این نمایشگاه، پوشاک اجتماعی بانوان را در بر می‌گیرد و ان شاءالله، در دوره‌های بعدی لباس‌های مردانه را هم اضافه خواهیم کرد و در جریان برگزاری این نمایشگاه، دو سه طرح را عملیاتی کردیم که طرح تعویض پارچه چادری کهنه با نو، عرضه بیش از ۸ میلیارد ریال بن تخفیف کالا در سطح استان و عرضه پارچه چادری به قیمت کارخانه بوده است.

جام‌آبادی افزود: تولیدکنندگان و عرضه کنندگان از ۱۲ شهر کشور به ارائه محصولات خود در این نمایشگاه پرداخته اند که اگرچه بیشترین آن، متعلق به تهران است، ولی قم، مازندران، خراسان رضوی، سبزوار، گلستان، یزد، شیراز، کرج، همدان، مشهد و... هم در این نمایشگاه حضور داشته اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار