توسعه همکاری های ستاد کل نیرو‌های مسلح با دانشگاه‌ها

معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستاد کل نیرو‌های مسلح توسعه همکاری ها با دانشگاه‌های کشور در راستای تحقق جهش علمی را از اولویت‌های این ستاد اعلام کرد.

 سردار مهدی نژاد در نشست مشترک با روسای دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی استان آذربایجان شرقی گفت: تلاش داریم از همه فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در دانشگاه‌های کشور برای تامین نیاز‌های نیرو‌های مسلح و ارتقای جایگاه علمی کشور استفاده کنیم.

وی افزود: به درخواست وزیر علوم دفاتر همکاری نیرو‌های مسلح در سه دانشگاه هنر اسلامی تهران، علامه طباطبایی و دانشگاه اصفهان راه اندازی شده و در دیگر دانشگاه‌های بزرگ کشور نیز دایر خواهد شد.

معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب این معاونت برنامه ریزی‌های گسترده‌ای بر روی توسعه علم و فناوری‌های نوظهور آغاز کرده است و در این زمینه از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور نیز بهره گیری می‌شود.

سردار مهدی نژاد تصریح کرد: دشمن با تمام قوا در حال کارکردن و تبلیغ گسترده علیه کشورمان است و در این شرایط همه وظیفه داریم ظرفیت‌های خود را در کنار هم بگذاریم و در جهت رسیدن به مرجعیت علمی حرکت کنیم.

آقای نصرالله زاده رئیس دانشگاه تبریز هم با بیان اینکه دانشگاه‌های نسل چهارم باید در توسعه نقش آفرینی کند بر هم افزایی، ماموریت گرایی و شبکه سازی دانشگاه‌ها در راستای تحقق اهداف توسعه علمی تاکید کرد.

در این نشست که مسئولان ارشد معاونت علمی، تحقیقاتی و فناوری ستاد کل نیرو‌های مسلح نیز حضور داشتند قابلیت‌ها و ظرفیت‌های دانشگاه‌های استان برای همکاری متقابل با این ستاد ارائه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار