برزیل بی‌خیال آنچلوتی شد، یک گزینه خیلی خاص

تعریف و تمجید رئیس فدراسیون فوتبال برزیل از ژوزه مورینیو به شایعاتی درباره تبدیل شدن آقای خاص به نامزد هدایت سلسائو دامن زده است.

درحالی‌که شایعات درباره احتمال حضور کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید مادرید، روی نیمکت تیم ملی برزیل مدتی است داغ شده، امروز رئیس فدراسیون فوتبال این کشور در مصاحبه‌ای با روزنامه آ‌اس تعریف و تمجیدهای پرشوری از مورینیو کرد که باعث گمانه‌زنی‌هایی درباره تغییر نظر برزیلی‌ها شده است.

ادنالدو رودریگز، رئیس فدراسیون برزیل، در این مصاحبه گفت: من مورینیو را خیلی دوست دارم. او مربی بزرگی است که سابقه‌ای مهم دارد. از این گذشته چندین بازیکن برزیلی چه بازیکنان سابق ما و چه کسانی که الان در سلسائو حضور دارند با مورینیو کار کرده‌اند و از او همیشه با تعریف و تمجید صحبت می‌کنند.

سلسائو از زمان جدایی سرمربی سابقش، تیته، همچنان به دنبال جذب مربی است. در روزهای گذشته ادنالدو رودریگز گفته بود همچنان به تلاش برای جذب آنچلوتی ادامه خواهد داد. رئیس فدراسیون فوتبال برزیل گفته بود به زودی جلسه‌ای درباره آنچلوتی برگزار می‌شود که سرنوشت نشستن او روی نیمکت برزیل را مشخص خواهد کرد. او گفته بود: ما تا روز ۱۸ ژوئن در اسپانیا خواهیم بود. در این مدت هم به مادرید می‌رویم و هم به بارسلون و جلساتی خواهیم داشت. منظورم این نیست که لزوما با آنچلوتی جلسه خواهیم داشت ولی با نمایندگان او دیدار خواهیم کرد تا نظر او را متوجه بشویم و بتوانیم پروژه‌ای که در ذهن داریم را به اطلاعش برسانیم. رسانه‌های اسپانیایی امروز در گزارش‌هایی مدعی شدند انتقال آنچلوتی به تیم ملی برزیل قطعی شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار