استفاده از دانش برای مقابله با مصرف مواد مخدر

نماینده ولی فقیه در کرمان گفت: همراه کردن افراد آسیب دیده و در بند اعتیاد با تلاش‌های اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر اثربخشی را بالا می برد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی در دیدار با اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت: هرچند دانش، انگیزه، امکانات و تجربه کافی برای مقابله با مصرف مواد مخدر وجود دارد، اما خروجی این تلاش‌ها با وضع موجود فاصله دارد.

وی تغییر نگرش در جامعه هدف و ایجاد انگیزه لازم در آنان را لازمه تحقق برنامه‌ها دانست و گفت: همراه کردن افراد آسیب دیده و گرفتار در بند اعتیاد با تلاش‌های اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر می‌تواند سرعت و اثربخشی اقدامات شورا را بالا ببرد.
 
 دبیرشورای مبارزه با مواد مخدر استان هم در این نشست با ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه مبارزه با مصرف مواد مخدر در استان گفت: با همکاری همه متولیان بویژه ائمه جمعه و جماعات استان می‌توان نسبت به آگاه سازی آحاد جامعه برای آسیب‌های ناشی ازمصرف مواد مخدر اهتمام کرد.

احمد یوسفی از تشکیل ۷ کمیته تخصصی در شورای مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد و افزود: پیشگیری، درمان و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی مهمترین راهبرد‌های این شورا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار