فراهم ساختن زمینه حضور گردشگران داخلی و خارجی در خلخال

وزیر کشور گفت: باید زمینه حضور گردشگران داخلی و خارجی در خلخال فراهم شود.

احمد وحیدی اظهار کرد: باید زمینه حضور گردشگران خارجی و داخلی در شهرستان خلخال فراهم شود و این زمینه سازی نیازمند بهره گیری از سرمایه گذاری سرمایه گذاران بخش خصوصی در این شهرستان است.

او با بیان اینکه به نظر نمی‌رسد کسی در مرکز استان مخالف و یا مانع توسعه شهرستان خلخال باشد، گفت: هرچند در عمل شاید برخی از گفته ها و سخنان مسئولین در سفرهای استانی در این شهرستان عملیاتی نشده ولی نباید با طرح برخی از سخنان بذر ناامیدی در دل مردم خلخال پراکنده شود.

وزیر کشور با بیان اینکه خوشبختانه با اخذ ردیف اعتباری ماده ۲۳ برای احداث تونل در جاده خلخال به اسالم بخش دشوار کار انجام شده است، خاطرنشان کرد: با اجرای این تونل زمینه بهره مندی مردم از یک راه مناسب در تمام فصول سال فراهم خواهد شد.

وحیدی همچنین درباره آسفالت ۱۲ کیلومتر خاکی از مسیر جاده گردشگری ۵۵ کیلومتری خلخال - ماسوله در استان گیلان گفت: ترتیبی اتخاذ خواهد شد تا با واگذاری عملیات اجرایی اسفالت این ۱۲ کیلومتر به استان اردبیل، این پروژه نیمه کاره توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل به زودی آسفالت شده و کل مسیر برای تردد گردشگران آماده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.