سفر معاون رئیس‌جمهور به زنجان برای پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهور

معاون اجرایی رئیس جمهور به منظور بازدید و بررسی آخرین وضعیت پروژه‌ها در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی، زیرساخت و خدماتی و تحقق مصوبات دور اول سفر استانی رئیس جمهور و گره گشایی، رفع کمبودها، مشکلات و شتاب بخشی به پیشرفت این پروژه‌ها به زنجان سفر کرد‌.

محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری امروز در سفر یک روزه صبح امروز وارد استان زنجان شد.

هدف از این سفر پیگیری مصوبات سفر نخست آیت‌الله رئیسی به استان زنجان و پیگیری مسائل و مشکلات و نهایتاً پیگیری مقدمات سفر دوم آیت الله رئیسی به این دیار است.

گفتنی است معاون اجرایی رئیس جمهور به منظور بازدید و بررسی آخرین وضعیت پروژه‌ها در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی، زیرساخت و خدماتی استان و تحقق مصوبات دور اول سفر استانی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و گره گشایی، رفع کمبودها، مشکلات و شتاب بخشی به پیشرفت این پروژه‌ها به استان سفر کرده است.

نخستین محلی که قرار بود محسن منصوری از آن بازدید کند ورزشگاه ۳ هزار نفری ابهر بود که به خاطر کمبود وقت به این شهرستان سفر نکرد و طبق گفته فرماندار ابهر، نکات لازم از سوی استاندار در خصوص این پروژه به وی گفته شد و عصر امروز در جلسه جمع‌بندی، در خصوص نحوه تخصیص اعتبار برای این پروژه تصمیم‌گیری خواهد شد.

احمد ذوالقدر فرماندار شهرستان ابهر اظهار داشت: قرار بود صبح امروز معاون اجرایی رئیس جمهور در شهرستان ابهر جهت بازدید از پروژه ورزشگاه ۳ هزار نفری حضور پیدا کند، ولی به خاطر حضور آقای منصوری در استان قزوین کمی زمان‌بندی برنامه‌ها جابه‌جا شد. استاندار زنجان تماسی با بنده گرفت و اعلام کرد که به صورت شفاهاً در خصوص این پروژه اطلاعات لازم را به معاون رئیس جمهور انتقال داده و در جلسه جمع‌بندی به صورت مشروح در این زمینه بحث خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.