فروش ۱۷۰ هزار دلاری دستاوردهای پژوهشی تا جشن نیم قرن فعالیت دانشگاه سمنان

رییس دانشگاه سمنان از اختصاص خوابگاه به عنوان بسته تشویقی برای تکمیل ظرفیت دانشجویی، برنامه‌ریزی برای جشن نیم‌قرن فعالیت، صادرات ۱۷۰ هزار دلاری دستاوردهای پژوهشی خبر داد.

سعدالدین  در نشست با اصحاب رسانه گفت: خیران و واقفان در توسعه دانشگاه سمنان نقشی مهم دارند و بنیاد خیران در دانشگاه سمنان ایجاد شد تا از ظرفیت خیران در بخش‌های مختلف مانند ساخت خوابگاه‌ها بهره گرفته شود.

رییس دانشگاه سمنان گفت: امسال در سال «مهار تورم و رشد تولید» دانشگاه سمنان تقویت آزمایشگاه مرکزی را در اولویت دارد. رشد تولید منجر به مهار تورم می‌شود و ارتقای کمی و کیفی تولیدات، رشد تولید دانش بومی، رشد تولید علم و فناوری و افزایش بهره‌وری، از جمله رویکردهای دانشگاه سمنان در تحقق شعار امسال است.

سعدالدین بیان کرد: توسعه جامع دانش بنیان دانشگاه سمنان از چشم‌اندازهای این دانشگاه است.

سعدالدین با تاکید بر اینکه دانشگاه به عنوان اتاق فکر دولت با تمام ظرفیت برای افزایش بهره‌وری در تلاش است، بیان کرد: چهار نظام اصلی اسلامی‌شدن دانشگاه‌ها در زمان حاضر مطرح است و ارایه آموزش مزیت‌محور از مقدمات تحقق سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها است.

رییس دانشگاه سمنان بیان کرد: ارائه آموزش‌های مهارت‌محور و مزیت‌محور با هدف اشتغالزایی در قالب دانش‌بنیان‌ها از رویکردهای اصلی دانشگاه سمنان و جزو چهار نظام تحقق سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.