کاهش تعداد نازل‌های غیرفعال جایگاه‌های سوخت در خوزستان

رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت خوزستان گفت: تعداد نازل‌های غیر فعال جایگاه‌های سوخت استان به ۳۰ درصد کاهش یافته است.

ابراهیم الباجی رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت خوزستان درخصوص تعداد نازل‌های غیرفعال جایگاه‌های سوخت در خوزستان گفت: با انجام تعمیرات در جایگاه‌ها تعداد نازل‌های غیرفعال استان از ۵۰ درصد به ۳۰ درصد کاهش پیدا کرده و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

او شرایط آب و هوایی و دمایی خوزستان را دلیل خرابی زیاد قطعه‌های سامانه هوشمند نازل‌ها عنوان کرد و افزود: این مسائل باعث می‌شود تا تعداد نازل‌های غیر فعال جایگاه‌های سوخت افزایش یابند.

 رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت خوزستان در خصوص آخرین وضعیت توزیع سوخت یورو ۴ در کلانشهر اهواز می‌گوید: در حال حاضر مشکلی در تامین این نوع بنزین وجود ندارد و روزانه حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار لیتر بنزین یورو ۴ در توزیع می‌شود که نیاز مصرفی کلانشهر را تامین می‌کند.

آقای الباجی با بیان اینکه بنزین یورو ۴ در دیگر شهرستان‌های استان توزیع نمی‌شود و فقط بنزین معمولی درحال توزیع است، گفت: میزان توزیع بنزین سوپر بسیار کم و محدود است، بطوریکه روزانه حدود ۳۰ هزار لیتر، آن هم فقط در کلانشهر اهواز توزیع می‌شود.

به گفته او، در حوزه عملیاتی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز و آبادان حدود ۳ هزار و ۱۰۰ جایگاه سوخت وجود دارد که در حال حاضر حدود ۳۰ درصد از آن‌ها از مدار خارج هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.