اعلام آمادگی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان برای پذیرایی در مواکب زائرین حسینی

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: شرایط مناسب اقامتی، رفاهی، پذیرایی و بسیج تمامی امکانات برای حضور زائرین حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در استان خواهیم بود.

بروشکی در جلسه مشترک ویدئو کنفرانس ستاد اربعین با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزیر، مدیران کل و اعضای ستاد استانی اظهار کرد: در سال قبل ۵۵ موکب پذیرایی برای ارائه خدمات رفاهی و اقامتی به زائرین حسینی در حوزه آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان راه اندازی و فعالیت کردند.

وی افزود: خوشبختانه با تدبیر و برنامه ریزی صورت گرفته تعداد ۸۹۹۷ نفر زائر وارد استان و ۳۰۱۰ نفر در مواکب پذیرایی شدند که در این بین ۲۲۴۹ خادم دانش آموز، اداری و فرهنگی به ارائه خدمات پرداختند.

بروشکی ادامه داد: مسیر‌های ورود زائرین به استان دو مرز میرجاوه و ریمدان هستند که ادارات آموزش و پرورش مستقر در شهر‌های مسیر‌های یادشده در این جریان نقش آفرینی کرده و امسال نیز اقدام خواهند کرد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بیان داشت: ظرفیت‌های اقامتی و رفاهی در سطح ادارات آموزش و پرورش استان اعم از مدارس شبانه‌روزی، اردوگاه‌های فرهنگی و تفریحی، مجتمع‌های ورزشی، کانون‌های فرهنگی و تربیتی، دارالقرآن‌ها و دیگر اماکن مورد نیاز به ارائه خدمات به زائرین امام حسین علیه السلام می‌پردازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار