برگزاری اجلاسیه ۴۰ شهید فاوا در استان اردبیل

اجلاسیه ۴۰ شهید فاوا (مخابرات و بی سیم چی) استان با حضور گسترده مردم شهید پرور اردبیل و مسئولان روز سه شنبه در سالن سینمای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس اردبیل برگزار شد.

مشاور رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در این اجلاسیه گفت: تمامی شهدا نور بودند و جای آن‌ها زمین نبود برای همین خداوند بهترین‌ها را انتخاب کرد تا مهمان حق تعالی باشند.

سردار سرتیپ پاسدار محمد آقا کیشی اظهار کرد: پیروز نهایی کسانی هستند که راه حق را انتخاب و بر آن پافشاری و مقاومت کردند، چون طبق آیه قرآن تخلفی در وعده الهی نیست.

او با اشاره به رشادت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، بیان کرد: فرزندان رشید این ملت با آن همه محدویت در مقابل دنیا با تکیه بر توان داخلی، ایمان به خدا و انفاس قدسی حضرت امام (ره) پیروز شدند و کمر ظلم و استکبار را شکستند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس ضمن بازگویی خاطراتی از دوران دفاع مقدس اضافه کرد: شهدا نیازی به برگزاری یادواره و مراسم گرامیداشت ندارند بلکه ما نیاز به شهدا داریم تا در آن دنیا دستان ما را بگیرند و در حق ما شفاعت کنند.

مشاور رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه مقام معظم رهبری مدافع اصلی فرهنگ شهید و شهادت است، ادامه داد: وظیفه اساسی همه ما امروز حفاظت از اسلام، ولایت فقیه و الگو قرار دادن آرمان‌های شهدا است.

سردار آقاکشی با بیان اینکه امنیت، اقتدار، استقلال، عزت و عظمت کشور مرهون و مدیون خون شهدا است، افزود: همه باید برای انتقال آرمان‌های شهدا به نسل‌های جوان تلاش کنند تا فردای قیامت شرمنده شهدا نباشیم و عاقبت به خیر شویم.

در این آیین از کتاب "احمد احمد، مهدی، بهشت" به نویسندگی علی حیدری و تمبر یاد بود سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل رونمایی شد. پخش کلیپ، قرائت دکلمه و اجرای سرود از دیگر قسمت‌های این آیین بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.