بهترین بازیکن جهان: کابوسی که فراموش نمی‌کنیم

بهترین بازیکن دنیا در رقابت‌های قهرمانی جهان سال گذشته کابوس تیم ملی ایران در مسابقه امروز بود.

سیمونه جیانلی، پاسور و کاپیتان تیم ملی والیبال ایتالیا که از هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال برای این تیم به میدان می‌رود در بازی با تیم ملی ایران یک نمایش درخشان را از خود به ارائه داد و ثابت کرد که چرا با ایتالیا قهرمان جهان و بهترین بازیکن مسابقات شده است.

جیانلی در ست سوم بازی با ایران در حالی که در امتیاز ۲۴ بر ۲۱ پشت سرویس رفت و با پنج سرویس دیدنی دریافت تیم ملی ایران را مختل کرد و توانست به طرز شگفت آوری نتیجه ست را ۲۶ بر ۲۴ به سود ایتالیا کند و ثابت کند چه رهبر خوبی برای این تیم است.

او در نحوه تقسیم پاس نیز عالی بود و به موقع از همه بازیکنان استفاده کرد و در بخش دفاع روی تور نیز چند دفاع خوب داشت تا مهره موثر تیم ملی والیبال ایتالیا در برابر ایران باشد.

سیمونه جیانلی قطعا تنها هدفش کسب عنوان قهرمانی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس است و برای رسیدن به آن همه تلاش خود را خواهد کرد که در سومین المپیک خود مدال طلا را به دست آورد، جایی که خیلی از پاسور‌های اسطوره‌ای این کشور به آن دست پیدا نکرده اند.

جیانلیدر حالی موفق شد این عملکرد خیره کننده را از خود به نمایش بگذارد که در طرف مقابل یعنی ترکیب ایران مشکل پاس به وضوح مشاهده می‌شد. محمدطاهر وادی در ادامه روند پر فراز و نشیب خود در برخی مقاطع مسابقه پر اشتباه ظاهر شد و همچون چند مسابقه قبلی به وضوح معلوم شد که ما در پست پاسور که مغز متفکر تیم است مشکل داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار