امکان بهره وری کسب و کار اینترنتی آنلاین از خدمات پست گیلان

مدیر کل پست گیلان گفت: پست وسیع ترین  شبکه لجستیکی کشور است که مهمترین مزیت آن ضریب نفوذ گسترده حتی در دورترین مناطق روستایی است.

مدیر کل پست گیلان گفت: با تمهیدات اتخاذ شده، این امکان فراهم شده تا با ارائه وب سرویس کلیه آنلاین شاپ‌ها و فروشگاه‌های مجازی بتوانند به راحتی از  خدمات پست  بهره‌مند شوند.

محمد حسین هوشنگی در ادامه از همکاری و افزایش سطح تعاملات با فرمانداری و شهرداری رضوانشهر در راستای حمایت از کسب و کار‌ها خبر داد و افزود: با توجه به ظرفیت‌های فراوان موجود در شهرستان رضوانشهر این امکان وجود دارد که این منطقه به قطب  تجارت الکترونیک گیلان تبدیل شود. 

وی با اشاره فضای تبلیغاتی گسترده پست گفت: به عنوان یک پرژه حمایتی، آنلاین شاپ‌ها و فروشگاه‌های مجازی می‌توانند از فضای تبلیغاتی موجود در ادارات پست استان بهره‌مند شوند. 

مدیر کل پست گیلان ضمن اشاره به نوپا بودن بازار‌های الکترونیکی در کشور،  از مدیران فروشگاه‌های مجازی خواست با ایجاد یک سامانه یک پارچه و با محوریت  تجارت الکترونیک  نسبت به برند سازی بازار‌های الکترونیکی در سطح استان اقدام کنند.

هوشنگی افزود: پست گیلان آمادگی دارد در صورت ایجاد و تثبیت ترافیک بازار‌های الکترونیکی در استان، با تقویت زیر ساخت‌ها نسبت به ارائه خدمات لجستکی برای ارسال محصولات و تولیدات این بازار‌ها به اقصی نقاط کشور اقدام نماید.  

در این نشست مدیران فروشگاه‌های مجازی و آنلاین شاپ‌های فعال در رضوانشهر که در زمینه صنایع چوب، فروش آنلاین برنج، تولیدات محصولات چرمی، محصولات فرهنگی، پوشاک، البسه کودکان، بدلیجات، ساعت و نمک‌های معدنی  به فعالیت می‌پردازند حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.