مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی خبر داد؛

آغاز فعالیت قرارگاه‌های جهادی در خراسان‌جنوبی

هنری گفت: در ایام تابستان قرارگاه‌های جهادی محله‌ای، شهرستانی، پهنه‌ای و استانی را فعال و آغاز فعالیت قرارگاه‌ها را از ابتدای تابستان شاهد هستیم.

هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی در حاشیه بازید از گروه جهادی مستقر در روستای امیرآباد بیرجند در جمع خبرنگاران گفت: در سال ۱۴۰۲ فعالیت گروه‌های جهادی را برای اجرای مأموریت‌های جدید در قالب قرارگاه‌های جهادی برنامه‌ریزی کرده ایم.

او افزود: در ایام تابستان قرارگاه‌های جهادی محله‌ای، شهرستانی، پهنه‌ای و استانی را فعال کرده و فعالیت قرارگاه‌ها را از ابتدای تابستان آغاز می کنیم.

هنری بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، پنجشنبه‌های هر هفته تجمیع خدمات رسانی را در مناطق هدف و حاشیه شهر‌ها داریم.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی تصریح کرد: امروز شاهد حضور ۹ گروه جهادی مختلف با ۶۳ جهادگر در روستای امیرآباد بیرجند بودیم.

او با بیان این‌که این گروه‌های جهادی شامل عمرانی، مشاوره حقوقی، سبک زندگی، ورزشی، پزشکی (زنان، داخلی، اطفال)، فنی و ... می‌شوند، اظهار کرد: همچنین امروز میزبان یک گروه جهادی از تهران در روستای امیرآباد در حوزه سبک زندگی، خانواده و مشاوره هستیم.  


بیشتر بخوانید


هنری گفت: به طور کلی بر اساس نیازسنجی که در این منطقه انجام شده تمامی گروه‌های جهادی تخصصی مورد نیاز هماهنگ شده و تمرین کار گروهی و قرارگاهی می‌کنند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی به تشکیل گروه جهادی پیشکسوتان نیرو‌های مسلح طی ۶ ماه گذشته اشاره کرد و افزود: امروز در حوزه فعالیت‌های عمرانی شاهد حضور گروه جهادی پیشکسوتان نیرو‌های مسلح نیز هستیم.

او عنوان کرد: نیازسنجی‌های لازم برای خدمت‌رسانی در مناطق هدف از قبل انجام شده و با تجمع گروه‌های جهادی در حوزه‌های مختلف و همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان فعالیت‌های جهادی ارائه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.