بازسازی و راه اندازی سیستم گرمایش بیمارستان مهاباد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: سیستم گرمایش پانسیون پزشکان متخصص بیمارستان امام خمینی مهاباد پس از گذشت ۴۰ سال بازسازی شده است.

امید صادق امیری سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: سیستم گرمایشی پانسیون پزشکان متخصص از تاسیسات بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد تا این محل از طریق لوله‌های بخار آب و آب سرد به مخزنی در موتورخانه پانسیون پزشکان منتقل شده و از آنجا به محل اسکان پانسیون پزشکان راه یافته و از طریق فن کویل گرمایش و سرمایش موجود در پانسیون پزشکان متخصص تامین می‌شد.

وی اضافه کرد: در فصل سرما با توجه به مستهلک بودن تاسیسات گرمایشی پانسیون پزشکان متخصص گاهی دچار مشکلات فنی می‌شد که نیاز به بروز رسانی تاسیسات گرمایشی این پانسیون‌ها بیش از پیش احساس می‌شد.

صادق امیری ضمن قدردانی و پیگیری زحمات مسئولان ادامه داد: با توجه به قدمت بالای چهل سال بیمارستان و استهلاک لوله‌ها و نیز هدر رفت انرزی زیاد برای انتقال بخار از طریق دیگ‌های بخار تاسیسات بیمارستان به محل پانسیون پزشکان متخصص و اهمیت حضور پزشکان متخصص و خانواده‌های آنان در پانسیون با پیگیری‌های انجام گرفته مسئولان شهرستان و حمایت‌های ریاست دانشگاه علوم پزشکی ارومیه راه اندازی و بازسازی پانسیون پزشکان متخصص در دستور کار قرار گرفت و طی یک مناقصه به پیمانکار واگذار شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.