ترکیه توهین به قرآن کریم در اراضی اشغالی را محکوم کرد

وزارت خارجه ترکیه توهین به قرآن کریم از سوی شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری را محکوم کرد.

یورش شهرک نشینان صهیونیست به مردم ساکن کرانه باختری طی روز‌های اخیر شدت گرفته که طی آن شماری از فلسطینی‌ها جان خود را از دست داده اند. با این حال، یکی از اقدامات توحش آمیز صهیونیست‌ها برای تحریک مسلمانان فلسطینی حمله و تخریب مسجدی در اوریف و پاره کردن قرآن کریم بود.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، وزارت خارجه ترکیه با صدور بیانیه‌ای اقدام شهرک نشینان صهیونیست در پاره کردن قرآن، کتاب مقدس مسلمانان جهان را محکوم کرد. 

در این بیانیه آمده است: آنکارا ضمن محکوم کردن توهین به ساحت مقدس قرآن کریم، نگرانی خود را از تشدید تنش‌ها در کرانه باختری درپی اقدامات نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست ابراز می‌دارد. ما حمله یهودیان شهرک نشین به مسجد اوریف و پاره کردن قرآن کریم را تقبیح می‌کنیم. 

این بیانیه می‌افزاید: دولت ترکیه انتظار دارد مجرمان این اقدام غیرقابل قبول و جرم ناشی از نفرت در دستگاه قضایی مورد محاکمه قرار بگیرند. آنکارا همچنین حمله شهرک نشینان به مناطق مختلف کرانه باختری و کشتن غیرنظامیان را به شدت محکوم می‌کند. 

ترکیه از مقامات رژیم صهیونیستی خواست بنا بر تعهدشان ذیل قوانین بین المللی مانع از حمله شهرک نشینان صهیونیست به مردم فلسطین شده و از غیرنظامیان در برابر توحش شهرک نشینان محافظت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۰۸:۲۸ ۰۳ تير ۱۴۰۲
من بین سوزاندن قرآن و سوزاندن یهودیان رابطه ای را به چشم خود می بینم. باید کوره ها روشن شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۷ ۰۳ تير ۱۴۰۲
برای همین با نتانیاهو ملاقات خواهید کرد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۷ ۰۳ تير ۱۴۰۲
توهین به قرآن کار در درماندگان است .آخر کار سگیونیست ها است
آخرین اخبار