ضرورت هوشیاری مردم و جوانان در برابر دسیسه‌های دشمن

امام جمعه موقت یزد گفت: مردم و به ویژه نسل جوان، اتفاقات را تحلیل کنند و به راحتی تحت تاثیر دسیسه های دشمنان نظام و اسلام قرار نگیرند.

آیت الله مدرسی، امام جمعه موقت یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با اشاره به اینکه عاقبت دشمنان نظام اسلامی، ذلت و درماندگی است، خاطرنشان کرد: منافقین کوردل وابسته به آمریکا در جریان اخیر در خارج از کشور به سزای اعمال ننگین خود رسیدند و این رسوایی و ذلت برای آن‌ها ادامه دارد.

او به فرارسیدن هفتم تیر سالروز شهادت شهید آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب اشاره کرد و افزود: این جنایت بزرگ توسط منافقین انجام شد؛ نقش گروهک منافقین در حوادث مختلف و ترور خیلی از چهره‌های برتر کشور بر هیچ فردی پوشیده نیست.

امام جمعه موقت یزد اظهار داشت: اعضای این گروهک وابسته به دشمنان در فضای مجازی با تولید برنامه به نظام و انقلاب اسلامی خیانت کردند.

آیت الله مدرسی گفت: بعد از حادثه اخیری که علیه اعضای کروهک منافقین در خارج از کشور انجام شد شاهدیم که خیلی از برنامه‌های رسانه‌ای آن‌ها تعطیل شده است.

فرارسیدن هفته امامت و ولایت از دیگر سخنان خطیب نماز جمعه شهر یزد بود آیت الله مدرسی تاکید کرد: باید جشن‌هایی باشکوه در این ایام با رعایت موازین شرعی برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار