فرماندار:

ناوگان خودرویی برای تقویت خدمت رسانی به مردم تفتان باید اختصاص یابد

فرماندار تفتان گفت: اختصاص یک دستگاه تانکر آبرسان و یک دستگاه بیل میکانیکی برای انجام کار‌های خدمت رسانی و عمرانی در این شهرستان یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

 علیرضا شهنوازان در دیدار با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان اظهارداشت: تجهیز چاه شماره ۲ کچ گوهرکوه و اجرای یک‌هزار متر خط انتقال و اتصال به روستای سیدآباد و ۱۵ روستای همجوار طی یک ماه و نیز خرید هشت هزار متر لوله جهت اجرا از چاه شماره ۲ تا مخزن الله آباد و آبگیری مخزن بعد از۱۱ سال مورد توجه است.

وی افزود: در مجموع شرق و غرب اتمام پروژه نیم سال دوم گوهرکوه به صورت زوم بندی انجام و شروع حفر چاه شهید آیت و باران دشت نیز بعد از عید قربان خواهد بود و فرم تامین اعتبار جهت حفر چاه‌های کوته بالا و دهندام بخش نازیل و افتتاح پروژه آبرسانی به ۸۰ روستای دهستان چاه احمد در هفته دولت و آبرسانی به روستا‌های بحرآباد نازیل، کله شه توت روستا‌های بالای ۲۰خانوار در قالب جهاد آبرسانی باید در اولویت باشد.

مدیر آبفا تفتان نیز گفت: اتمام عملیات آبرسانی فاز اول طرح و آبرسانی به گونک، اسکل آباد، دهپابید کهنک تا پایان سال ۱۴۰۲ خواهد بود.

عمر هاشمزهی افزود: طی هفته دولت پروژه‌هایی که می‌توان به عنوان ابر پروژه یاد کرد در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

گفتنی است در دیدار مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با فرماندار و مدیر آب و فاضلاب شهرستان تفتان مهمترین مشکلات حوزه تامین آب آشامیدنی مورد نیاز مردم این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و فرماندار تفتان در این دیدار در خصوص پروژه‌های در دست اجرای حوزه آب و فاضلاب منطقه گزارشی ارائه کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.