محمودی: آمریکایی ها قوی تر از ما بودند/ نرفتن به المپیک تبعاتی برای والیبال دارد

کارشناس والیبال گفت: آمریکایی ها نسبت به تیم ملی کشورمان قوی تر بودند و در نهایت بازی را برنده شدند.

بهنام محمودی کارشناس والیبال درباره شکست تیم ملی ایران برابر تیم ملی آمریکا در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال اظهار کرد: متاسفانه تیم ملی در این بازی ضعیف و بد بازی کرد و نتیجه را واگذار کرد. آمریکایی‌ها قوی‌تر از ما بودند و توانستند بازی را برنده شوند.  

او افزود: ما یکی، ۲ بازیکن جوان خوب در تیم ملی والیبال داریم  و بازیکنان تلاش خود را در این چند بازی کردند، اما ظرفیت والیبال ما همین قدر است و نمی‌شود به بازیکنان ایراد گرفت.  

محمودی درباره اینکه عملکرد عطایی سرمربی تیم ملی والیبال را چطور دیده است، گفت: فعلا زود است و بعد از هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال باید تجزیه و تحلیل کنیم و بعد در این باره نظر می‌دهیم.  

کارشناس والیبال درباره اینکه تیم ملی والیبال کشورمان می‌تواند در بازی‌های آسیایی هانگژو روی سکو قرار بگیرد، بیان کرد: ما در آسیا  یکی از رتبه‌های اول، دوم و سوم را به دست می‌آوریم و اگر ما در این بازی‌ها روی سکو قرار نگیریم خوب نیست. ما باید تلاش کنیم که در این مسابقات قهرمان شویم تا بتوانیم به طور مستقیم  به المپیک راه یابیم. اگر به المپیک نرویم که تبعاتی برای والیبال ما دارد.  

او درباره اینکه امیدواری برای رسیدن به رتبه خوب در لیگ ملت‌های والیبال وجود دارد، گفت: ما فردا یک بازی با هلند داریم و هفته نهایی هم با کوبا، فرانسه، بلغارستان و آرژانتین بازی داریم و باید حداقل ۲ بازی را  در هفته سوم ببریم تا امیدوار به رتبه خوب در لیگ ملت‌ها باشیم. ان شا الله بتوانیم در هفته سوم بازی‌های خوبی ارائه بدهیم.  

محمودی در پایان گفت: آرزوی موفقیت برای بازیکنان والیبال در لیگ ملت‌ها را دارم. همچنین  امیدوارم بتوانیم در مسابقات  آسیا قهرمان شویم و  به المپیک صعود کنیم. به هر حال باید  تمام تلاشمان این باشد که با قهرمانی آسیا به المپیک راه یابیم.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۱ ۰۳ تير ۱۴۰۲
آقای محمودی از شما بعیده از اشتباهات سرمربی والیبال بگذرید و لاپوشانی انجام بدید!!!!! هر انسان دوستدار والیبال کاملا متوجه میشد که چیدمان آقای عطایی سر تا پا اشکال داشت و انتخاب درستی در پستها نداشت. اینکه تقصیر به ظرفیت بندازیم اصلا درست نیس چون معتقدم انتخاب درست بازیکنان و تاکتیک و تمرین مداوم میدونست ما رو جز سه تیم برتر دنیا قرار بده کماکان الانم همین عقیده رو بعد باختها بازم دارم.
آخرین اخبار