تولیت آستان حضرت معصومه (س):

خون شهدای فراجا هزینه‌هایی برای حفظ امنیت است

آیت الله سعیدی گفت: حفظ امنیت گاهی اوقات خون می‌خواهد و باید در راهش خون داد و خون شهدای فراجا هزینه‌هایی برای حفظ امنیت است.

آیت الله سید محمد سعیدی در جمع خانواده شهدای ۱۴۰۲ فرماندهی انتظامی کشور در حرم‌مطهر کریمه اهل‌بیت (ع) گفت: خداوند امنیت را به عنوان یک نعمت می‌دهد، اما خدا بنایش بر این نیست امنیتی که عطا کرده را خود حفظ کند و انسان‌ها باید این امنیت را حفظ کنند.

او افزود: مردم گاهی قدر امنیت را نمی‌دانند که این قدردان نبودن کفران نعمت است و با این کفران، نعمت امنیت از آن‌ها سلب می‌شود.

او گفت: حفظ امنیت گاهی اوقات خون می خواهد و باید در راهش خون داد و خون شهدای فراجا هزینه هایی هستند که برای حفظ امنیت صرف می شود.

تولیت آستان حضرت معصومه (س) در ادامه با بیان اینکه خانواده شهدا و مردم باید مدافع خون شهدا باشند که این خون برای انقلاب و عزت و عظمت ما هزینه شده است و شهدای متعددی خون خود را هدیه کرده اند، گفت: باید قدردان امنیت باشیم و برای رهبرمان و نیروی انتظامی که از ابتدای انقلاب تاکنون برای حفظ امنیت هزینه داده است قدردان باشیم.

او افزود: خانواده شهدا باید کسانی که از این هزینه‌هایی که برای حفط امنیت شده است غافل هستند را آگاه کنند و باید با مصاحبه‌ها و ذکر خاطرات یاد شهدا زنده بماند و این راه به کل مردم نشان داده شود که قدردان نعمت بزرگ امنیت باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار