درودگر: باید از مرحله گروهی آسیا صعود کنیم

صادق درودگر مدیرعامل باشگاه نساجی گفت که این تیم برای برپایی یک اردو، راهی خارج از کشور می‌شود.

صادق درودگر، مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران، در حاشیه نخستین جلسه تمرینی این تیم در استادیوم شهید وطنی گفت: خیلی ها به قائمشهر می گویند مردم شهر خسته، اما من به شما می گویم مردم شهر آرزوها. خیلی ها باید آرزو کنند که چنین تیم فوتبالی داشته باشند. تلاش می کنیم تا بهترین تیم را برای مردم تشکیل دهیم. بازیکنانی را جذب کرده ایم و دو، سه بازیکن خیلی خوب دیگر به خدمت می گیریم. مطمئن باشید از نام و افتخارات نساجی دفاع می کنیم.

وی در مورد اینکه برگزار نشدن بازی های نساجی در قائمشهر باعث ناراحتی هواداران می شود و اینکه این تیم در کجا دیدارهایش را برگزار می کند، پاسخ داد: برای بازی های آسیایی نامه زده ایم تا در اصفهان بازی کنیم. ولی با مسئولین جلساتی داریم تا کمبودها و نواقص را برطرف کنید. اگر امسال نشود، ان‌شاءالله سال بعد. ما باز هم آسیایی خواهیم بود. من امروز به شما می گویم که باز هم آسیایی خواهیم بود و باید اینجا را درست کنیم.

مدیرعامل باشگاه نساجی درباره اینکه تمرینات این تیم در چه جایی انجام خواهد شد نیز اظهار داشت: این هفته تمرینات ما در قائمشهر برگزار می شود، هفته آینده راهی تهران می شویم و سپس اردوی ما در خارج از کشور خواهد بود تا برای مسابقات آماده شویم.

او در مورد اینکه برای آسیا چه برنامه ای دارد، گفت: برنامه داریم تیم خوب ببندیم. مربی و بازیکن خوب گرفته ایم، حمایت کنیم تا با ۱۰۰ درصد تلاش پیش برویم تا ۱۰۰ درصد به موفقیت برسیم.

صادق درودگر در پایان و در مورد اینکه آیا به صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فکر می کند یا نه، پاسخ داد: قطعا، قطعا. ما حتی باید از این بهتر ظاهر شویم.

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار