رقابت ۶ هزار و ۱۴۷ دانش‌آموز در آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی

رییس اداره ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی امسال با حضور ۶ هزار و ۱۴۷ دانش آموز ساعت هشت صبح روز جمعه ۹ تیرماه جاری در ۳۷ حوزه امتحانی برگزار می‌شود.

شهاب جانباز امیرانی گفت: آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی امسال با حضور ۶ هزار و ۱۴۷ دانش آموز چهارمحال و بختیاری ساعت هشت صبح روز جمعه ۹ تیرماه جاری در ۳۷ حوزه امتحانی برگزار می‌شود.

رییس اداره ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به حساسیت این آزمون، افزود: مقدمات برگزاری این آزمون انجام شده و در روز موعود نمایندگان اداره‌کل به حوزه‌های سراسر استان اعزام می‌شوند.

وی اضافه کرد: کارت ورود به جلسه آزمون در سامانه my.medu.ir بارگذاری شده و آماده دریافت است همچنین به همراه داشتن کارت ورود به جلسه، شناسنامه یا مدرک شناسایی معتبر برای دانش‌آموزان الزامی است.


بیشتر بخوانید


جانباز امیرانی بیان کرد: دانش‌آموزان باید حوزه محل برگزاری آزمون را از قبل شناسایی کرده و حداقل نیم ساعت قبل از شروع فرآیند در محل حوزه امتحانی حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه برای پاسخگویی به ۱۰۰ سوال این آزمون ۱۲۰ دقیقه زمان پیش‌بینی شده است، گفت: سؤالات آزمون به شیوه چهارگزینه‌ای (فقط با یک پاسخ صحیح) از محتوای کتب درسی پایه نهم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ طرح شده است.

رییس اداره ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: به ازای هر پاسخ صحیح سه نمره مثبت و به ازای هر پاسخ غلط یک نمره منفی برای داوطلب در نظر گرفته می‌شود و برای سؤالات بدون پاسخ نمره‌ای در نظر گرفته نخواهد شد.

وی افزود: دانش‌آموزان در زمان آزمون حداقل ۲ عدد مداد مشکی نرم، مداد تراش و پاک‌کن به همراه داشته باشند و از همراه آوردن هرگونه کتاب، جزوه، یادداشت و سایر وسایل غیرمجاز شامل تلفن همراه، وسایل الکترونیکی، ماشین‌حساب و ... خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار