رفع نقاط حادثه خیز در شمال شرق پایتخت

شهردار منطقه ۴ گفت: در ادامه طرح نگهداشت شهر طبق بررسی‌های ترافیکی انجام گرفته از نقاط حادثه خیز این منطقه رفع خطر می‌شود.

علی اصغر کمالی زاده گفت: با هدف ارتقای ضریب ایمنی تردد شهروندان و روان سازی و ایمنی شبکه‌های بزرگراهی و معابر شهری نسبت به شناسایی گره‌های ترافیکی و نقاط حادثه خیز منطقه اقدام می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا پس از مطالعات کارشناسی و رصد معابر بزرگراهی و محلی منطقه ۴ با توجه به نوع ترافیک حاکم و نوع تصادفات و درخواست‌های مردمی در سامانه ۱۳۷ مکان‌هایی که احتمال خطر و حادثه در آن بیشتر است، با اقدامات ترافیکی مناسب سازی می‌شود.

کمالی زاده افزود: در این میان حذف نقطه حادثه خیر بزرگراه شهید سلیمانی مسیر غرب به شرق بعد از زیرگذر میدان رسالت بهسازی و مناسب سازی شد.

او با اشاره به جزییات این عملیات گفت: این اقدام به منظور حذف نقطه حادثه خیز پس از زیر گذر میدان رسالت، با حذف نرده‌های مسیر اتوبوس تندرو و جایگزینی نرده‌های میانی با نیو جرسی صورت گرفت که انتظار می‌رود با رعایت فرهنگ ترافیک توسط همشهریان گرامی و استفاده از پل‌های عابر پیاده به منظور تردد عرضی، کارکرد این تجهیزات کامل و با بهره وری مطلوب باشد.

شهردار منطقه ۴ خاطرنشان کرد: بسیار خرسندیم که با اجرای این عملیات شهروندان با حضور در محل حین عملیات، رضایت و خشنودی خود را از این اقدام شایسته ترافیکی اعلام داشتند.

کمالی زاده در پایان گفت: در طرح نگهداشت شهر رفع کمبود علائم و تابلو‌های ترافیکی، رصد و پایش، تجمیع، کاهش و یا افزایش این تابلو‌ها از دیگر اقدامات ویژه به شمار می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار