آغاز به کار فصل پنجم پاتوق فیلم کوتاه اصفهان

فصل جدید پاتوق فیلم کوتاه اصفهان با مشارکت دفتر تخصصی سینمای شهرداری و انجمن سینمای جوان اصفهان عصر امروز آغاز می‌شود.

دبیر فصل پنجم پاتوق فیلم کوتاه اصفهان گفت: پاتوق فیلم کوتاه اصفهان از پنج دوره قبل شروع به فصل‌بندی شد و هم‌اکنون فصل پنجم این برنامه امروز در پردیس سینمای سیتی سنتر اصفهان آغاز به کار می‌کند.


امیرمهدی خادم بابیان اینکه در فصل پنجم پاتوق فیلم کوتاه اصفهان دو کارگاه آموزشی برگزار می‌شود، افزود: فصل پنجم پاتوق فیلم کوتاه اصفهان با عنوان استاد علی حاتمی در فصل تابستان در ۱۲ جلسه برگزار می‌شود که در کنار آن دو کارگاه آموزشی دوروزه و مراسم اختتامیه برگزار می‌شود


او گفت: در اولین جلسه پاتوق فیلم کوتاه اصفهان امروز از ساعت ۱۸ فیلم «خانه دورافتاده» به کارگردانی امیر رستمی رونمایی و اکران می‌شود همچنین فیلم‌های «برف نو» به کارگردانی مصطفی ربانی و «سیمرغ» به کارگردانی امیر مسعود سهیلی نمایش و موردنقد و بررسی قرار می‌گیرد.


خادم افزود: فیلم‌ها را مصطفی حیدری، کارشناس و پژوهشگر سینما موردنقد و بررسی قرار خواهد داد همچنین محمدصادق دولت‌آبادی، مدیر فیلم‌برداری دو فیلم‌هایی که قرار است به نمایش درآید میهمان ویژه جلسه اول پاتوق فیلم کوتاه اصفهان است. اقتباس در سینما، تصویر و جهان قصه‌گویی موضوعاتی هستند که در جلسه امروز پاتوق فیلم کوتاه اصفهان به آن پرداخته می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.